Shopology Academy

"Meer omzet dankzij échte klant-gerichtheid"

Shopology

The key to success is customer happiness

Al onze diensten zorgen ervoor dat onze opdrachtgevers wél het verschil maken in hun klantcontacten. Daarvoor bieden wij een strategisch stappenplan, verschillende trainingen, inspiratiesessies, workshops en diverse vormen van mystery shopping aan.

Willen jullie het verschil maken in jullie klantcontacten?
Willen jullie zorgen voor customer happiness?

Het allermoeilijkste wat er is

Menselijk gedrag veranderen is het allermoeilijkste wat er is. De meeste mensen hebben in de eerste week van januari hun goede voornemens alweer opgegeven. Het was tóch te moeilijk om te veranderen, ondanks dat zij die verandering zelf wilden. Laat staan hoe moeilijk het is om je houding en gedrag te veranderen omdat iemand anders dat zo nodig wil (de baas, het management, de directie...). 

Het onmogelijke mogelijk maken

Mensen veranderen hun gedrag alleen succesvol als zij het écht graag willen. Als ze zélf willen veranderen. Omdat zij zélf heel blij of heel enthousiast worden van het beoogde resultaat. Omdat het goed voelt. Omdat ze een inspirerend doel voor ogen hebben. Een doel, een droom, een stip op de horizon die ze intrinsiek motiveert om er voor te gaan! Dan kunnen mensen ineens het onmogelijke wel mogelijk maken; wél stoppen met roken, de (halve) marathon lopen, wél tig kilo afvallen etc. 

Eng. Moeilijk. Spannend. Weerstand.

Heel veel mensen vinden verandering eng. Moeilijk. Spannend. En verandering leidt vaak tot weerstand. Om te kunnen zorgen voor een klantgerichte organisatie waarin iedereen gemotiveerd is en blijft om te zorgen voor blije klanten, is het cruciaal om eerst een inspirerende, moverende 'stip op de horizon' te zetten. Deze 'stip' (jullie why) zorgt voor inspiratie, motivatie én voor een gezamenlijk doel.

Always start with why

Daarom beginnen wij altijd met het samen bepalen van de 'stip op de horizon', de droom, het gezamenlijke doel. Daarna kunnen we bouwen aan de klantgerichtheid van de organisatie. Eerst wíllen en weten, dan kunnen en doen. Maar we beginnen bij het begin. Always start with why.



Neem voor meer informatie over onze diensten contact met ons op.

Shopology FANcademy Trainingen

Succesvolle bedrijven willen relevant en onderscheidend zijn. Ze willen hét verschil maken in hun klantcontacten. Ze willen echte toegevoegde waarde bieden. Zij willen zorgen voor een 9+ klantervaring. Elke dag. Klant-voor-klant. In de trainingen van Shopology vertellen wij hoe je echt een verschil kan maken voor je klanten. Lees meer over de mogelijkheden en trajecten 

Onze trainingen:

Kijk voor meer informatie op de pagina Shopology Academy trainingen.


Shopology FANcademy Workshops

Wij laten deelnemers zélf ervaren hoe makkelijk zij het verschil kunnen maken in hun klantcontacten. Het is toch heel fijn om te ontdekken dat gesprekken makkelijker, leuker en dus veel succesvoller kunnen worden? Tijdens de workshops ver-leiden wij onze deelnemers om door de ogen van de (toekomstige) klant te kijken. 

Onze workshops:


Inspiratiesessies

Chantal Riedeman is de enige Shopoloog van Nederland. Zij is regelmatig (keynote) spreker op diverse congressen, formuledagen, zakelijke bijeenkomsten en evenementen in diverse branches. Met haar aanstekelijke enthousiasme, vlijmscherpe inzichten en humor weet ze jullie gasten in een korte tijd te inspireren.

Onze Inspiratiesessies: 


    Geen geschikt onderwerp gevonden? Neem contact met ons op en we denken graag met je mee!