"Reason leads to conclusions, emotion leads to action"

Donald Calne

Wat als je zou weten hoe je mensen kooplustig kunt maken?

Tijdens deze inspiratiesessie nemen we je heel graag mee in het mysterieuze brein van de (toekomstige) klant. We delen onze kennis en ervaring met neuromarketing en consumentenpsychologie.

Simpel en leuk

We bespreken onder andere inzichten en modellen van diverse wetenschappers, psychologen en (neuro)marketeers, waaronder Simon Sinek, nobelprijswinnaar Daniel Kahneman, Prof. Dr. Robert Cialdini, Prof. Barry Schwartz, Prof. Ap Dijksterhuis en Ron Gutman. Maar, we like to keep it simple. Simpel én leuk! 

Welke vragen we beantwoorden

  • Hoe maak en houd je mensen kooplustig?
  • Hoe voorkom je een aankoop?
  • Hoe ver-leid je potentiële klanten wel tot kopen?
  • Hoe ver-leid je klanten tot meer aankopen?
  • Kortom, hoe zorg je voor een 'happy brain'?
  • Maak van tevreden klanten, blije en trouwe klanten.

Tijd voor 'A Happy Brain'

Voor: iedereen die geïnteresseerd is hoe je koopgedrag positief kunt beïnvloeden  
Tijdsduur: 30 minuten - 1,5 uur (interactie gewenst)
Investering: vanaf 1950

Resultaten 

  • Inzicht en begrip van keuze- en koopgedrag 
  • Begrip van pain & pleasure
  • Praktische en succesvolle tips om keuzestress te voorkomen 
  • Praktische en leuke tips om dopamine (ons gelukshormoon) aan te maken! 
  • Nog meer koopplezier voor jullie (toekomstige) klanten 
  • Nog heel veel onbenutte (verkoop)kansen om snel te verzilveren

Neem voor meer informatie over deze inspiratiesessie contact met ons op.