"Maak bij jou klant zijn wel makkelijk en leuk"

Shopology

Onweerstaanbare verkopers zorgen voor onweerstaanbare resultaten

Wil je nog meer bezoekers en klanten kunnen ver-leiden? Dan is het heel belangrijk te weten wat De P van Klantgerichtheid is. 

De kunst van het ver-leiden

De kunst van het ver-leiden bestaat uit 2 stappen. Stap 1 is het éérst makkelijk maken om te kopen. Stap 2 is het overtreffen van de verwachting van de klant. Simpel: maak het ook nog léuk om (méér) te kopen. 

Makkelijk + leuk = ...

Zorg voor gemak in service, bereikbaarheid, communicatie, presentatie etc. Maak het leuk door te zorgen voor een lach. Makkelijk + leuk = plezier

Het rendement van koopplezier

Graag inspireren we je jullie gasten om nog meer (toekomstige) klanten te ver-leiden door te zorgen voor nog meer koopplezier. Bij jullie is klant zijn wél makkelijk en leuk. Elke dag. Meer koopplezier zorgt snel voor meer omzet en voor nog meer blije klanten. Daar wordt toch iedereen blij van?

Tijd voor 'De P van klantgerichtheid'

Voor: iedereen die zijn klanten graag nóg beter wil kunnen ver-leiden
Tijdsduur: 30 minuten - 1,5 uur (interactie gewenst)
Investering: vanaf 1950

Resultaten

  • Inzicht in de nog onbenutte verkoopkansen  
  • Inspiratie om het jullie (toekomstige) klanten nóg makkelijker te maken
  • Inspiratie om het voor jullie (toekomstige) klanten nóg leuker te maken
  • Nog meer koopplezier voor al jullie (toekomstige) klanten  
  • Snel meer omzet (dankzij meer transacties, hogere conversie en/of hogere besteding per klant)
  • Geïnspireerde en enthousiaste medewerkers zorgen voor nóg meer blije klanten!
  • Snel meer omzet
  • Nog heel veel (omzet)kansen, kansen, kansen

Neem voor meer informatie over deze inspiratiesessie contact met ons op.