"You don't have to be great when you start, but you have to start to be great."

Zig Ziglar

The key to success is customer happiness

Succesvolle bedrijven willen relevant en onderscheidend zijn. Ze willen hét verschil maken in hun klantcontacten. Ze willen echte toegevoegde waarde bieden. Zij willen zorgen voor een 9+ klantervaring. Elke dag. Klant-voor-klant.

De kunst van het ver-leiden

Klanten ver-leiden is een kunst. Shopology is gespecialiseerd in de kunst van het ver-leiden. En, wij delen onze kennis, ervaring en onze Shopology ver-leidtechnieken heel graag met onze opdrachtgevers. Lees meer over ons strategisch stappenplan.

Hoe word je onweerstaanbaar?

Als je echt weet en begrijpt hoe mensen beslissingen nemen, kun je huidige en toekomstige klanten nog succesvoller ver-leiden. Daar worden zowel de sales professionals (account managers, sales managers, vertegenwoordigers, verkopers, ondernemers en hun teams) als de klanten heel blij van. Zo worden de sales professionals echte onweerstaanbare klantenblijmakers.

Structureel meer omzet en groei

Shopology verzorgt diverse trainingen met altijd groei als resultaat. Groei door nog meer blije en trouwe klanten. Alleen blije klanten zorgen voor structureel meer omzet.

Willen jullie het verschil maken in jullie klantcontacten?
Durven jullie het verschil te maken in customer happiness?



Neem voor meer informatie over ons onze trainingen contact met ons op.

Conversie Management

Sales Training

Sales Improvisatie Workshop

Ver-leid Training

Start with why