PRODUCT - ''waarom dit product zo leuk is''

Trainen is belangrijk omdat je zonder te trainen niet slimmer gaat worden. Daarom is het belangrijk om Shopology in te huren. Wij zorgen voor de juiste mindset bij werknemers. Onze trainingen zijn écht heel interessant. Dit stukje schrijven is ook echt heel erg leuk. Daarom schrijf ik nog even verder. En nog verder.


'meer omzet dankzij echte klantgerichtheid'


Inhoud van onze trainingsprogramma's

Onze trainingsprogramma gaan over ..Trainen is belangrijk omdat je zonder te trainen niet slimmer gaat worden. Daarom is het belangrijk om Shopology in te huren. Wij zorgen voor de juiste mindset bij werknemers. Onze trainingen zijn écht heel interessant. Dit stukje schrijven is ook echt heel erg leuk. Daarom schrijf ik nog even verder. En nog verder. 

  • De fases van verkoop
  • Beslissingsproces van klanten 
  • Gegarandeerd meer werkplezier en omzet 

Gegarandeerd resultaat

In samenwerking met een van onze partners monitoren we tijdens het proces de resultaten. Deze gegevens zorgen ervoor dat het proces indien nodig bijgestuurd kan worden. Aan het einde van het proces ontvang je een eindrapport met de belangrijkste conclusies.

Onze trainingsprogramma

CITYTRIP

Soms heb je behoefte aan een goede impuls voor je teams. Geen lange trajecten. Wel kort, bondig en snel resultaat.

Je ziet nog veel potentie in de klantcontacten die er al zijn, maar deze worden nog niet maximaal verzilverd. Dit blended programma is bij uitstek geschikt om deze kansen wél snel te kunnen herkennen en verzilveren. 

In drie modules van elk vier uur trainen wij de medewerkers om met de juiste mindset in de wedstrijd te staan, subtiele koopsignalen te herkennen en de gunfactor te krijgen van elk type klant.

Investering:

Neem contact met ons op voor een advies en offerte op maat.

OP ONTDEKKINGSREIS (180 dagen)

Hebben jullie de ambitie om het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland te worden? Dan is dit blended programma perfect voor jullie!

We starten met een gezamenlijke stip op de horizon. Een inspirerende missie waarmee de teams het hart van hun klanten raken. Verkopers worden klantenblijmakers. Klanten worden fans. 

De ontwikkeling wordt voortdurend gemeten om te zorgen dat onze samenwerking een groot succes wordt. 

Blije, betrokken medewerkers maken met veel plezier RAVING FANS van jullie mooie bedrijf! Elke dag, elke klant opnieuw.

Investering:

Neem contact met ons op voor een advies en offerte op maat.

OP WERELDREIS (365 dagen)

Je wil als organisatie niet alleen het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland worden, je wil deze visie ook verankeren in de verschillende managementlagen.  

We beginnen we met het scherpstellen van de merkidentiteit en een uitgebreide 0-meting. We inspireren en trainen de teams die klantcontact hebben, we trainen en coachen ook hun leidinggevenden. De ontwikkeling wordt voortdurend gemeten en de deelnemers worden gedurende het jaar intensief begeleid om het programma optimaal te borgen.

Blije, betrokken medewerkers en leidinggevenden maken met veel plezier RAVING FANS van jullie mooie bedrijf! Elke dag, elke klant opnieuw.

Investering: 

Neem contact met ons op voor een advies en offerte op maat.