"You don't have to be great when you start, but you have to start to be great."

Zig Ziglar

Voor welke reis kies jij?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*** REFERENTIE ***

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De belangrijkste marketingtool

Onze opdrachtgevers willen relevant en onderscheidend zijn voor hun klanten. Zij zien de teams die de klantcontacten hebben als hun belangrijkste marketingtool. Zij maken immers het verschil in de beleving van de klant.Ze bieden jullie klanten echte toegevoegde waarde. Zij  zorgen voor een 9+ klantervaring. Zij zijn daarom letterlijk het visitekaartje van het merk en het bedrijf. Zij zorgen voor het goede gevoel bij de klant/ voor de gewenste klantbeleving en maken of breken het vertrouwen van de klant.

Win/ raak het hart van je klanten

We trainen hoe jullie teams echt het verschil kunnen maken tijdens hun klantcontacten. Bovenal trainen we hen hoe zij het hart van jullie klanten raken/ winnen. Verkopers worden klantenblijmakers en klanten worden fans. Elke dag. Klant-voor-klant.

De resultaten

Shopology verzorgt haar trainingen al jaren met veel succes en met veel plezier. De trainingen hebben altijd meer werkplezier, meer blije en trouwe klanten, betrokken en loyale medewerkers en omzetgroei tot resultaat. Omzetgroei dankzij echt blije en betrokken medewerkers. Blije en betrokken medewerkers zorgen voor blije klanten. Blije en trouwe klanten zorgen voor structureel meer omzet en groei.

Willen jullie hét verschil maken in jullie klantcontacten?

Willen jullie blije en betrokken medewerkers en meer fans?

Bel of mail ons dan voor een afspraak. Vinden we leuk!/ We denken graag mee.

CITYTRIP

Soms heb je behoefte aan een goede impuls voor je teams. Geen lange trajecten. Wel kort, bondig en snel resultaat.

Je ziet nog veel potentie in de klantcontacten die er al zijn, maar deze worden nog niet maximaal verzilverd. Dit programma is bij uitstek geschikt om deze kansen wél snel te kunnen herkennen en verzilveren. 

In drie modules van elk vier uur trainen wij de medewerkers om met de juiste mindset in de wedstrijd te staan, subtiele koopgisnalen te herkennen en de gunfactor te krijgen van elk type klant.

Investering:

Vanaf € 245 per medewerker per maand (voor 2 maanden, met minimaal 10 personen).

OP ONTDEKKINGSREIS (180 dagen)

Hebben jullie de ambitie om het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland te worden? Dan is dit programma perfect voor jullie!

We starten met een gezamenlijke stip op de horizon. Een inspirerende missie waarmee de teams het hart van hun klanten raken. Verkopers worden klantenblijmakers. Klanten worden fans. 

De ontwikkeling wordt voortdurend gemeten om te zorgen dat onze samenwerking een groot succes wordt. 

Blije, betrokken medewerkers maken met veel plezier RAVING FANS van jullie mooie bedrijf! Elke dag, elke klant opnieuw.

Investering:

Vanaf € 270 per medewerker per maand (gedurende 6 maanden, met minimaal 10 personen).

OP WERELDREIS (365 dagen)

Je wil als organisatie niet alleen het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland worden, je wil deze visie ook verankeren in de verschillende managementlagen.  

We beginnen we met het scherpstellen van de merkidentiteit en een uitgebreide 0-meting. We inspireren en trainen de teams die klantcontact hebben, we trainen en coachen ook hun leidinggevenden. De ontwikkeling wordt voortdurend gemeten en de deelnemers worden gedurende het jaar intensief begeleid om het programma optimaal te borgen.

Blije, betrokken medewerkers en leidinggevenden maken met veel plezier RAVING FANS van jullie mooie bedrijf! Elke dag, elke klant opnieuw.

Investering: 

Vanaf € 290 per medewerker per maand (gedurende 12 maanden, met minimaal 10 personen).

NIEUWSBRIEF 

Schrijf je in en we houden je op de hoogte :-)