Inspiratiesessies

"Sometimes those who challenge you most, teach you best."

Pravinee Hurbungs

Zin in een flinke dosis inspiratie?


Referentie inspiratiesessie

Nog succesvoller ver-leiden

Graag inspireren we ook jullie gasten om het verschil te blijven maken in hun klantcontacten en verkoopgesprekken. Maak het verschil voor de klant door de klant te verrassen met echt persoonlijke aandacht, door te zorgen voor het mooiste cadeau dat je iemand kan geven of krijg meer inzicht en begrip in dat wonderlijke brein van de klant. Zo zorgen we samen voor nog meer blije klanten en FANS. Bekijk onze inspiratiesessies onder aan de pagina.

(Keynote) spreker

Chantal Riedeman is de enige Shopoloog van Nederland. Zij is regelmatig (keynote) spreker op diverse congressen, formuledagen, zakelijke bijeenkomsten en evenementen in diverse branches. Met haar aanstekelijke enthousiasme, vlijmscherpe inzichten en humor weet ze jullie gasten in een korte tijd te inspireren. En passant zorgt ze er ook graag voor dat er gelachen wordt.

Uiteenlopende opdrachtgevers

Shopology verzorgt inspiratiesessies voor uiteenlopende opdrachtgevers; onder andere voor retailorganisaties, MKB-bedrijven, winkeliersverenigingen, ondernemersverenigingen, brancheverenigingen, inkooporganisaties, sprekersorganisaties, beursorganisaties, zakelijke dienstverleners, vastgoedpartijen, netwerkclubs, businessclubs, evenementenbureaus, A-merken, leveranciers, fabrikanten en gemeentes. Wat al onze opdrachtgevers gemeen hebben, is dat ze graag willen groeien dankzij nog meer blije klanten of gasten. 

Sluiten de thema's niet helemaal bij jullie programma of wensen aan? Neem dan even contact met ons op, we zorgen graag voor een presentatie op maat.

De magie van Confetti Momentjes

De meeste bedrijven willen graag nog meer FANS, ze streven naar maximale klanttevredenheid, oftewel naar een 9+. Maar hoe doe je dat precies? Hoe zorg je voor die 9+ en voor die ene fan per dag? Simpel! Door voor CONFETTI-MOMENTJES te zorgen tijdens het klantcontact! Wat dat precies zijn? Dat leggen we je graag uit! Een ding verklappen we al... het kost geen extra tijd of geld en is gewoon heel leuk!

LEES MEER

The Powerrr of Smiling

Weet je dat een groot deel van de volwassenen slechts 10-15 keer per dag écht lacht? Weet je dat kinderen gemiddeld tot wel 400 keer per dag écht lachen? Helaas is het wetenschappelijk bewezen dat hoe ouder we worden, hoe minder plezier we hebben. Het aller-aller-allermooiste cadeau dat iedereen een (toekomstige) klant kan geven, is een lach. Een hele kleine moeite, een heel groot plezier. 

LEES MEER

De P van Klantgerichtheid

Wil je nog meer bezoekers en klanten kunnen ver-leiden? Dan is het heel belangrijk te weten wat De P van Klantgerichtheid is. De kunst van het ver-leiden bestaat uit 2 stappen. Stap 1 is het éérst makkelijk maken om te kopen. Stap 2 is het overtreffen van de verwachting van de klant. Zorg voor gemak in service, bereikbaarheid, communicatie, presentatie etc. Maak het leuk door te zorgen voor een lach. Makkelijk + leuk = plezier

LEES MEER

A Happy Brain, More Sales!

Wat als je zou weten hoe je mensen kooplustig kunt maakt? Tijdens deze inspiratiesessie nemen we je heel graag mee in het mysterieuze brein van de (toekomstige) klant. We delen onze kennis en ervaring met neuromarketing en consumentenpsychologie. We bespreken onder andere inzichten en modellen van diverse wetenschappers. Maar, we like to keep it simple. Simpel én leuk! 

LEES MEER

De Kracht van Conversie

De meeste bedrijven hebben (veel) meer 'kijkers' dan klanten. Zij hebben dus meer kijkers dan kopers. Dat betekent dat er nog heel veel verkoopkansen onbenut zijn! Wij laten zien hoe je deze omzetkansen snel, relatief eenvoudig en goedkoop kunt verzilveren. Het verhogen van de conversie is bovendien een hele goede manier om de klantgerichtheid van de organisatie nog verder te verbeteren.

LEES MEER

Meer informatie? Neem contact met ons op!