Inspiratiesessies

Het is ons werk om de klantervaring iedere dag een beetje leuker te maken

"Be the reason someone smiles today"

Shopology


Referentie inspiratiesessie

Nog succesvoller ver-leiden

Graag inspireren we ook jullie gasten om het verschil te blijven maken in hun klantcontacten en verkoopgesprekken. Maak hét verschil voor de klant met persoonlijke aandacht, een echt plezierige ervaring, het mooiste cadeau dat je iemand kan geven of krijg meer inzicht en begrip in dat wonderlijke klantenbrein. Voor welke inspiratiesessie je ook kiest, wij beloven een leuke en goede sessie!

(Keynote) spreker

Chantal Riedeman is de enige Shopoloog van Nederland. Zij is regelmatig (keynote) spreker op diverse congressen, formuledagen, zakelijke bijeenkomsten en evenementen in diverse branches. Met haar aanstekelijke enthousiasme, vlijmscherpe inzichten en humor weet ze jullie gasten in een korte tijd te inspireren. Ze zorgt er ook graag voor dat er veel gelachen wordt.

Uiteenlopende opdrachtgevers

Shopology verzorgt haar inspiratiesessies voor uiteenlopende opdrachtgevers in diverse branches. Sluiten de thema's niet helemaal bij jullie programma of wensen aan? Neem dan even contact met ons op, we verzorgen graag een presentatie op maat.

Op zoek naar een inspirerend verhaal?
We maken er een leuke sessie van!

De Magie van Confetti Momentjes

De meeste bedrijven willen graag nog meer fans. Maar hoe doe je dat precies? Hoe zorg je precies voor die 9+ ervaring? Simpel! Door voor CONFETTI-MOMENTJES te zorgen! Wat dat precies zijn? Dat leggen we je graag uit. Het goede nieuws... het kost geen extra tijd of geld en is gewoon heel leuk!

The Powerrr of Smiling

Het is wetenschappelijk bewezen dat hoe ouder we worden, hoe minder plezier we hebben. En hoe minder we lachen, hoe minder gelukkig we zijn. Het allermooiste cadeau dat we een collega of klant kunnen geven, is een lach. Een hele kleine moeite, een heel groot plezier. Zin om te lachen?

A Happy Brain, More Sales!

Tijdens deze inspiratiesessie nemen we je heel graag mee in het mysterieuze brein van jouw  klant. We delen de belangrijkste inzichten uit neuromarketing en consumentenpsychologie. Maar, we like to keep it simple. Simpel én leuk! A Happy Brain, More Sales! 


De P van Klantgerichtheid

Om je klanten nog beter te kunnen verleiden is het heel belangrijk om te weten wat De P van Klantgerichtheid is. De P van Plezier. Zorg voor een plezierige klantervaring. 1: Maak het makkelijk voor de klant. 2: Overtref de verwachting van de klant. Maak het leuk. Makkelijk + leuk = plezier.

Meer informatie? Neem contact met ons op!