Wil je jij met jouw team, jouw bedrijf of zelfs jouw stad onderscheiden door jullie gasten, altijd een fijne en echt gastvrije ervaring te bieden? Dan is deze workshop een hele leuke en goede start. We bieden inspiratie, delen eigen ervaringen en we bespreken een aantal leuke en interessante vragen. De sessie is vooral gericht op interactie, kan op maat gemaakt worden en duurt 1,5 tot 3 uur.

Gastvrijheid en klantgerichtheid
Het afgelopen jaar hebben we mogen meewerken aan de Pilot Gastvrije Binnensteden en delen we onze kennis, ervaring en ideeën over optimale gastvrijheid en klantgerichtheid met veel plezier.
Nog succesvoller ver-leiden
Graag inspireren we ook jullie gasten om het verschil te blijven maken in hun klantcontacten en verkoopgesprekken. We inspireren hen graag om hét verschil voor de klant te maken met oprechte gastvrijheid, persoonlijke aandacht, een echt plezierige ervaring, het mooiste cadeau dat je iemand kan geven of geef hen meer inzicht en begrip in dat wonderlijke klantenbrein. Voor welke inspiratiesessie je ook kiest, wij beloven een leuke en goede sessie!
(Keynote) spreker
Chantal Riedeman is de enige Shopoloog van Nederland. Zij is regelmatig (keynote) spreker op diverse congressen, formuledagen, zakelijke bijeenkomsten en evenementen in diverse branches. Met haar aanstekelijke enthousiasme, vlijmscherpe inzichten en humor weet ze jullie gasten in een korte tijd te inspireren. Ze zorgt er ook graag voor dat er veel gelachen wordt.
Er is veel mogelijk
Shopology verzorgt haar inspiratiesessies voor uiteenlopende opdrachtgevers in diverse branches. Een inspiratiesessie duurt tussen de 30 minuten tot 3 uur. Er is veel mogelijk. Sluiten de thema's niet helemaal bij jullie programma of wensen aan? Neem dan even contact met ons op, dan zorgen we voor een mooie sessie op maat.
Plezier!
We zorgen in elk geval altijd voor (veel) interactie, inspiratie, energie en voor plezier. We hebben toch een prachtig beroep? We mogen de hele dag gasten en klanten blij maken. Hoe leuk is dat! Van medewerker naar ambassadeur, van gast naar FAN.
Mensen maken het verschil. Samen maak je het verschil.
De Magie van Confetti Momentjes
De meeste bedrijven willen graag nog meer fans. Maar hoe doe je dat precies? Hoe zorg je precies voor die 9+ ervaring? Simpel! Door voor CONFETTI-MOMENTJES te zorgen! Wat dat precies zijn? Dat leggen we je graag uit. Het goede nieuws... het kost geen extra tijd of geld en is gewoon heel leuk!
The Powerrr of Smiling
Het is wetenschappelijk bewezen dat hoe ouder we worden, hoe minder plezier we hebben. En hoe minder we lachen, hoe minder gelukkig we zijn. Het allermooiste cadeau dat we een collega of klant kunnen geven, is een lach. Een hele kleine moeite, een heel groot plezier. Zin om te lachen?
De P van Klantgerichtheid
Om je klanten nog beter te kunnen verleiden is het heel belangrijk om te weten wat De P van Klantgerichtheid is. De P van Plezier. Zorg voor een plezierige klantervaring. 1: Maak het makkelijk voor de klant. 2: Overtref de verwachting van de klant. Maak het leuk. Makkelijk + leuk = plezier.
Trainingen
Shopology biedt blended power- en trainingsprogramma's aan. Wij werken met een 5 stappen model waarmee je van elke klant een FAN maakt. Benieuwd naar onze programma? Klik op onderstaande button of bekijk de gratis demo.
Workshops
Wij geloven dat elk bedrijf makkelijk en snel hét verschil kan maken ten opzichte van zijn concurrentie. Ben je op zoek naar een leuke en resultaatgerichte sessie voor je teams? Bekijk dan eens onze workshops. De onderwerpen zijn zeer uiteenlopend, maar hebben 1 ding gemeen; hoe maak je van een klant een FAN? (circa 3 uur, vanaf 995 euro).
Opleidingsplan
Trainen is niet hetzelfde als opleiden. Zorgen jullie trainingen nu voor (meetbaar) succes? Een opleidingsplan zorgt voor een resultaatgericht opleidingsprogramma. Dankzij het door ons ontwikkelde LDC® kan dat op één A4-tje. Heerlijk.