De magie van confetti-momentjes

Maak het verschil tijdens klantcontact

Het is ons werk om de klantervaring iedere dag een beetje beter te maken

Jeff Bezos, Amazon

Veel meer werkplezier en meer FANS !

Met dank aan Bas Kamst - Kamst Mode

Inspiratiesessie 'De Magie van CONFETTI-MOMENTJES'

Jullie willen hét verschil maken in jullie klantcontacten. Je wil ook graag meer werkplezier en meer FANS. Daar worden wij natuurlijk heel blij van! We inspireren het team graag om voor zoveel mogelijk CONFETTI-MOMENTJES te zorgen. Elke dag, elke klant opnieuw.

In deze inspiratiesessie  behandelen we dé 3 ultieme klanten-blij-maak-technieken. De zogenaamde 3 G's. En, eerlijk is eerlijk, het zijn vreselijke open deuren en ze zijn ab-so-luut niet verrassend, maar ze zijn ooooh zo effectief! Een ding verklappen we graag al; het is heel makkelijk, het kost geen extra tijd of geld en het is ook nog heel leuk om te doen! 

Inhoud inspiratiesessie

  • Doel van klanten blij maken (onderscheidend vermogen, loyaliteit en FANS)
  • Waarom het zo moeilijk is om klanten blij te maken (hygiënefactoren vs verwachtingen, gastvrijheidsarrogantie, de beperkingen van ons eigen brein)
  • Klantblijheid meten (NPS)
  • De 5 stappen van een succesvol verkoopgesprek (blije klant en FAN)
  • Inspirerende praktijkvoorbeelden
  • De 3 gouden regels voor magische CONFETTI-MOMENTJES!

Tijd voor 'De Magie van CONFETTI-MOMENTJES'

Voor: elk bedrijf dat het verschil wil maken tijdens hun klantcontacten, meer FANS en meer werkplezier wil. 
Tijdsduur: ca 3 uur
Maatwerk: sluit dit thema niet helemaal bij jullie programma of wensen aan? Neem dan even contact met ons op, we verzorgen graag een presentatie op maat.
Workshop: liever een workshop waarin de deelnemers zelf aan de slag gaan? 'De magie van Confetti-Momentjes Workshop'

Resultaten 

We zorgen ervoor dat de deelnemers niet alleen een leuke workshop hebben, maar direct zelf voor zoveel mogelijk CONFETTI-MOMENTJES en FANS gaan zorgen.

  • Zin om voor heel veel confetti-momentjes te zorgen
  • Nog meer blije klanten en FANS!
  • Blije en loyale medewerkers
  • Meer omzet

Wanneer mogen we je team blij komen maken met deze inspiratiesessie? 

 Wij hebben er zin in!

Meer informatie? Neem contact met ons op!