EEN MEGA BOOST VOOR JE TEAM!

Inspiratie, tools en plezier


BE THE REASON SOMEONE SMILES TODAY ♥


FOCUS

Focus op de klant. Alle neuzen dezelfde kant op. 

SAMEN

Even uit de waan van de dag, samen een leuke dag.

PLEZIER

Een energieboost voor je team, er mag gelachen worden :) 

ZIJ LIETEN ZICH INSPIREREN

Iedereen is erg enthousiast.

"Ik hoor alleen maar positieve reacties. Iedereen is erg enthousiast en geïnspireerd. We hebben een soort nieuwe energie gekregen!"

Danitsja Eekhout - 

T-Mobile

Ik ben onder de indruk.

"Ik ben onder de indruk van de Shopology werkwijze en de impact die Chantal Riedeman heeft gemaakt op mijn team."

Arjen van Pelt  - Van Pelt Kappers

Alleen maar lovende woorden.

"We hebben alleen maar lovende woorden gehad van onze 400 klanten en bezoekers. Jouw presentatie werd heel goed ontvangen!"

Ronald Hartman - Royal Flora Holland

INSPIREER JOUW BLIJMAKERS MET:

HET GEHEIM VAN KLANTEN BLIJMAKEN

vanaf 1500

De meeste bedrijven willen graag nog meer fans, meer omzet én blije, betrokken teams. Maar hoe doe je dat precies?

Wat is jullie antwoord op de aller-aller-allerbelangrijkste vraag? Hoe maken jullie de klantbeleving precies bijzonder? Wat verkopen jullie écht?

Graag dagen we jullie een beetje uit met het Geheim van Klanten Blijmaken. 

Bovenal zorgen we voor energie en zin om nog meer klanten blij te maken! Een inspirerend verhaal met impact.

THE POWER OF SMILING
vanaf 1500

Het is wetenschappelijk bewezen: hoe ouder we worden, hoe minder plezier we hebben. En hoe minder we lachen, hoe minder gelukkig we zijn. Jammer toch!

Het mooiste cadeau dat we een collega of klant kunnen geven, is een lach. Zin om je team te inspireren en op een hele leuke manier een (commerciële) boost te geven? Kies voor The Power of Smiling. 


Dé inspiratiesessie voor meer plezier met elkaar en met klanten!

DE BELANGRIJKSTE BREINGEHEIMEN

vanaf 1500

Wat zou het voor je bedrijf (en  omzet) betekenen als je precies weet waar de 'koopknop' zit?

Als je precies weet hoe je het onbewuste en het (koop)gedrag positief kan beïnvloeden? En belangrijker nog, als je exact weet hóe je je klanten écht blij kunt maken?

Want, blije klanten besteden meer én ze komen terug. Het kan! Als je begrijpt hoe ons brein werkt :)

Ken je klant. Een verrassend simpele en leuke sessie bomvol inzichten voor jouw team en jouw klanten.

  • Blije klanten besteden tot wel 16x meer dan tevreden klanten.

  • Blije klanten zijn leuk en zorgen voor energie en werkplezier. 

  • 81% van de blije klanten komt graag bij je terug.  

  • Blije klanten maken actief reclame. Krijg gratis nog meer blije klanten :)

  • Bedrijven die elke dag aan hun klantbeleving werken, melden een verhoging van tot wel 84% van de omzet!

  INSPIRATIE VERKOOPT! 


Iedereen met klantcontact in jouw organisatie, heeft maar één taak. Elke klant blij maken! Dat lukt het beste met een team dat bruist van de inspiratie. Een inspiratiesessie betaalt zich terug in blije klanten. Klanten die tot wel 16x meer besteden dan tevreden klanten. Ze komen vaker terug én maken gratis reclame voor jouw mooie bedrijf.

ZIJ LIETEN ZICH INSPIREREN

Wat een ontzettend leuke workshop!

"Wat een ontzettend leuke workshop! We hebben er echt iets aan gehad met het team! Vanochtend gingen de eerste klanten al stralend de deur uit."

Zoë van de Velde
- Van Zuilen Mode

Zo een inspirerende workshop!

"Lang geleden dat ik zo een inspirerende workshop heb gehad! Gelachen en zeker bruikbare tips gehad."

Arjan de Rooy - makelaar

Daadkrachtig, positief, humor.

Voor mij ben je een zeer daadkrachtige, positieve vrouw met een dosis humor. Je leert mij iedere keer om in de spiegel te kijken. Jouw positieve instelling en drive werken aanstekelijk

André Albers - Roobol

ZIJ HEBBEN AL GEÏNSPIREERDE BLIJMAKERS

NU JIJ NOG :)

Onze blije members

We zien onze bedrijven nu al groeien.

“Ik vind het bijna erg om toe te geven, maar jouw Masterclasses zijn veel leuker, praktischer en waardevoller, dan mijn Nyenrode Business programma. Dankzij jou en onze deelname zien we onze bedrijven nu al groeien.”

Marcelle

Van Ginkel Bemmelen Makelaars

Na het eerste kwartaal zagen we direct resultaat.

"We voelden wel dat we anders zijn, maar communiceerden dat lang niet duidelijk genoeg. Toen heb ik Chantal gebeld, om ons te begeleiden in het proces en de groei. Ze heeft ons goed wakker geschud. Na het eerste kwartaal zagen we direct resultaat."

Ramon 
De Dakvergroeners

Haar strategie naar meer verkopen vind ik goed.

"Wij vonden dat we niet genoeg verkopen. Er waren genoeg leads, maar daar kwamen niet voldoende klanten uit. Deze methode naar meer resultaat op de verkoop vind ik goed. Onze blije teams zorgen nu niet alleen voor meer omzet, maar ook voor FANS."

Martine 
Pronto en Profijt Meubel