TED-talk Tony Robbins "Why we do what we do"

Nieuwsgierig naar meer Tony Robbins? Lees ook onze nieuwsbrief met de 29 tips& tricks die Chantal deelde nadat zij 5 dagen deelnam aan de masterclass Business Mastery in juni 2017.

Lees meer

World's Biggest Eye Contact Experiment (2015)

Naar iemand kijken is niet hetzelfde als iemand het gevoel geven dat hij/ zij écht gezien is. Het is hartverscheurend en hartverwarmend om te zien hoe krachtig oogcontact is. Het is toch mooi hoeveel impact we op de ander kunnen maken door iemand één minuut échte aandacht te geven? Zullen we weer wat vaker even echt oogcontact maken?

Lees meer

Always be a penguin!

Les 1 van Zakenvrouw van 2016; Vivienne van Eijkelenborg (CEO Difrax) is "Always be a penguin". Voor pinguïns hoort vallen en opstaan bij het dagelijks leven. Ze vallen. Ze krabbelen weer op. En proberen het gewoon nog een keer. Net zo lang tot het wél lukt. Verandering is niet makkelijk. Groei gaat altijd met vallen en opstaan. En als wij weer even vallen en moeten opstaan, denken we altijd aan de wijze les van Vivienne "Always be a penguin!" ​

Lees meer

Beaufort | Aflevering 1

Beau, de gewone man, daagt zich uit om ogenschijnlijk onmogelijke doelen te realiseren, door simpelweg tot het uiterste te gaan. Bekijk de indrukwekkende afleveringen op http://www.rtl.nl/gemist/beaufort

Lees meer

Streetlab Experiment: De beste emotie om te kunnen verkopen (de 4 B's)

Op zoek naar de beste "B" om te kunnen verkopen. Ik wist niet dat blije verkopers tegelijk zó eng, irritant én succesvol kunnen zijn. Wij zien 'blij' ieeeeeeets anders, maar geniaal is dit experiment en dit filmpje wel! Heel veel kijkplezier!!

Lees meer

De kunst van bijverkoop

Bijverkoop wordt door verkopers vaak gezien als iets heel ingewikkelds en lastig. Onnodig vinden wij. Goede bijverkoop is service!

Lees meer

De Paradox van Keuzes - Barry Schwartz

In zijn TED-talk en boek The paradox of choice stelt Schwartz dat de overmaat aan keuze zorgt voor een gevoel van rijkdom, vrijheid en welvaart. Hij heeft echter ook ontdekt dat teveel keuze twee nadelige effecten heeft. In deze korte, heldere presentatie licht hij de paradox van keuze nader toe. Zeer herkenbaar en heel waardevol voor iedereen die actief is in sales. Een must-see!

Lees meer

Volledig gericht op de transactie... Helaas...

Volledig gericht zijn op de transactie, in plaats van deze klant goed te helpen. Het is misschien geen medewerker, maar het geeft een goed beeld hoe er in sommige bedrijven met de klanten wordt omgegaan.

Lees meer

Simon Sinek - Start with why

Simon Sinek legt in een kort filmpje uit waarom het belangrijk is om te communiceren van binnen uit. Als wij communiceren naar het waarom gedeelte in onze hersenen worden we in beweging gezet. En zijn we eerder in staat om producten te kopen, en meer producten te kopen. Van binnen naar buiten communiceren klinkt al veel aantrekkelijker dan andersom, luister maar!

Lees meer

The hidden power of smiling

Ron Gutman geeft de kracht van lachen weer. Wist je dat een lach kan voorspellen hoelang iemand leeft? En ook dat een lach kan vertellen over hoe je je voelt? Ron legt het in dit filmpje uit.

Lees meer