3 gouden tips voor magische confetti-momentjes

Weet jij al wat "CONFETTI-MOMENTJES" zijn? Het resultaat: weer een fan erbij en de medewerker krijgt (nog) meer plezier in haar werk. Waarom zouden we per dag niet voor zoveel mogelijk CONFETTI-MOMENTJES zorgen? Bekijk de voorbeelden en de 3 G's om voor zoveel mogelijk confetti-momentjes te zorgen. Veel plezier!

Lees meer

Mist de klant echt deskundig personeel? Of missen zij iets anders?

Hoe deskundig zijn we echt? Maar liefst 83% van de consumenten is van mening is dat zij meer over de artikelen weten dan de medewerker.

Lees meer

Shopology en Stad&Co

In de maand juni wordt er een pilot gedraaid om te onderzoeken hoe de gastvrijheid verhoogd kan worden in binnensteden. Shopology is als partner verantwoordelijk voor de trainingen in Hilversum

Lees meer

Word (nog) succesvoller dankzij cross selling!

Maken jullie je ook schuldig aan die vreselijke bijverkoop-vragen? Wil je wel meer omzet en ook blije en trouwe klanten? Tijdens deze workshop krijg je concrete handvatten om m.b.v. de juiste cross sell technieken (bijverkoop) te zorgen voor loyale, trouwe klanten en meer omzet tegelijkertijd.

Lees meer

Kunnen we het koopproces beïnvloeden?

Als je de aandacht van je potentiële klanten wil krijgen en vasthouden, moet je ze dáár raken waar ze wel gevoelig zijn. In dit artikel lees je meer over het klantenbrein en hoe wij als mensen beslissingen nemen.

Lees meer

Het perfecte terrasje (Lebbis)

​Droom jij ook zo van hét terras waar het bediening lukt om het zijn gasten helemaal naar de zin te maken? Lebbis heeft dit terras en dé ideale medewerker gevonden...​

Lees meer

Houd voor altijd de rookie mindset vast!

Nan introduceert zijn workshop de kunst van het vragen stellen, dinsdag 22 mei en woensdag 23 mei zullen deze voor het eerst worden gegeven!

Lees meer
Video not found at

Chantal bij EditieNl over Moederdag

Hoera, een nieuwe strijkplank??? Worden vrouwen nu echt blij van een nieuwe strijkplank of wasmand voor Moederdag? In het interview met Chantal; Hoe creatief zijn retailers in hun aanbiedingen? Hoe goed kennen zij hun klanten echt? Wij zijn erg blij met het item en vooral benieuwd wat jij van dit onderwerp vindt.

Lees meer

“Blijf niet kwaad weg maar kom boos terug!”

Klachten zo goed oplossen dat je een FAN voor het leven maakt? Lees meer om te weten te komen hoe je dit realiseert.

Lees meer

Lachen, gieren… ZAKKEN VULLEN….!

Nan vraagt zich af! Wie is gastvrijer: retail of horeca?

Lees meer