TED-talk Tony Robbins "Why we do what we do"

Nieuwsgierig naar meer Tony Robbins? Lees ook onze nieuwsbrief met de 29 tips& tricks die Chantal deelde nadat zij 5 dagen deelnam aan de masterclass Business Mastery in juni 2017.

Lees meer

World's Biggest Eye Contact Experiment (2015)

Naar iemand kijken is niet hetzelfde als iemand het gevoel geven dat hij/ zij écht gezien is. Het is hartverscheurend en hartverwarmend om te zien hoe krachtig oogcontact is. Het is toch mooi hoeveel impact we op de ander kunnen maken door iemand één minuut échte aandacht te geven? Zullen we weer wat vaker even echt oogcontact maken?

Lees meer

Groninger Retail Academy: grote drukte bij eerste bijeenkomst

Op 19 april 2017 was de topsportlounge in het Martiniplaza uitverkocht, met maar liefst 85 gasten. Hierna was het woord aan Chantal Riedeman en zij kwam erin met de vraag 'hoe vaak voel jij je als klant nou daadwerkelijk écht goed geholpen?' Uit onderzoek bleek dat...

Lees meer

Chantal te gast bij BNR (Zakendoen met...)

Op 19 april 2017 was Chantal te gast bij BNR voor een item over klantgerichtheid. Klik op 'lees meer' voor de link naar het item.

Lees meer
Video not found

Sociale bewijskracht in optima forma

Sociale bewijskracht in optima forma! Hoe ver-leid je je klant? Simpel, geef ze het gevoel dat andere mensen blij worden van je merk, bedrijf of product(en). Ga jij zelf liever op een vol of een leeg terras of restaurant zitten? Dat is ook een vorm van sociale bewijskracht. #cialdini #6principesvaninvloed #socialebewijskracht #shopology #dewetenschapvanhetverleiden

Lees meer

Always be a penguin!

Les 1 van Zakenvrouw van 2016; Vivienne van Eijkelenborg (CEO Difrax) is "Always be a penguin". Voor pinguïns hoort vallen en opstaan bij het dagelijks leven. Ze vallen. Ze krabbelen weer op. En proberen het gewoon nog een keer. Net zo lang tot het wél lukt. Verandering is niet makkelijk. Groei gaat altijd met vallen en opstaan. En als wij weer even vallen en moeten opstaan, denken we altijd aan de wijze les van Vivienne "Always be a penguin!" ​

Lees meer

Beaufort | Aflevering 1

Beau, de gewone man, daagt zich uit om ogenschijnlijk onmogelijke doelen te realiseren, door simpelweg tot het uiterste te gaan. Bekijk de indrukwekkende afleveringen op http://www.rtl.nl/gemist/beaufort

Lees meer

Streetlab Experiment: De beste emotie om te kunnen verkopen (de 4 B's)

Op zoek naar de beste "B" om te kunnen verkopen. Ik wist niet dat blije verkopers tegelijk zó eng, irritant én succesvol kunnen zijn. Wij zien 'blij' ieeeeeeets anders, maar geniaal is dit experiment en dit filmpje wel! Heel veel kijkplezier!!

Lees meer

De kunst van bijverkoop

Bijverkoop wordt door verkopers vaak gezien als iets heel ingewikkelds en lastig. Onnodig vinden wij. Goede bijverkoop is service!

Lees meer

Interview Tuinzaken Februari 2017

Wat alle klanten met elkaar gemeen hebben, wat succesvolle ondernemers toekomstbestendig maakt en het belang van een heldere stip op de horizon. Veel leesplezier!

Lees meer