
"Meten = weten. Weten = groei"
"Meten = weten. Weten = groei"
Verzilver alle verkoopkansen
"Meten = weten. Weten = groei"
De meeste bedrijven hebben (veel) meer 'kijkers' dan klanten. Zij hebben dus meer kijkers dan kopers. Dat betekent dat er nog heel veel verkoopkansen onbenut zijn! Wij laten zien hoe je deze omzetkansen snel, relatief eenvoudig en goedkoop kunt verzilveren.
Het verhogen van de conversie is bovendien een hele goede manier om de klantgerichtheid van de organisatie nog verder te verbeteren. Focus op conversie zorgt voor een duidelijk gezamenlijk doel en een heldere focus; namelijk om potentiële klanten nóg beter van dienst te zijn. Graag inspireren we jullie om jullie conversie snel en structureel te verhogen. Van kijkers naar kopers.
Een mooie bijkomstigheid is nog meer toegevoegde waarde voor de klant en nog meer onderscheidend vermogen voor jullie organisatie. Van kijkers naar blije en trouwe klanten.
Voor: iedereen die eerst zijn conversie wil verhogen (sales managers, account managers, MKB-ondernemers, retailers, winkeliers)
Tijdsduur: 30 minuten - 1,5 uur (interactie gewenst)
Investering: vanaf 1950