De Kracht van Conversie

Verzilver alle verkoopkansen

"Meten = weten. Weten = groei"

Rogier Noordzij

Kijken, kijken, wél kopen. Maak nog meer klanten blij. 

De meeste bedrijven hebben (veel) meer 'kijkers' dan klanten. Zij hebben dus meer kijkers dan kopers. Dat betekent dat er nog heel veel verkoopkansen onbenut zijn! Wij laten zien hoe je deze omzetkansen snel, relatief eenvoudig en goedkoop kunt verzilveren.

De 5 knoppen om conversie te verhogen

In deze inspiratiesessie zoomen we in op de belangrijkste KPI; conversie. We laten zien aan welke 5 knoppen je als manager of ondernemer kunt draaien om de conversie te verhogen.

Biedt een optimale klantbeleving. Verhoog de conversie.

Het verhogen van de conversie is bovendien een hele goede manier om de klantgerichtheid van de organisatie nog verder te verbeteren. Focus op conversie zorgt voor een duidelijk gezamenlijk doel en een heldere focus; namelijk om potentiële klanten nóg beter van dienst te zijn. Graag inspireren we jullie om jullie conversie snel en structureel te verhogen. Van kijkers naar kopers. 

Meer toegevoegde waarde en onderscheidend vermogen

Een mooie bijkomstigheid is nog meer toegevoegde waarde voor de klant en nog meer onderscheidend vermogen voor jullie organisatie. Van kijkers naar blije en trouwe klanten.

Wil je:  

  • Nog meer uit 'kijkers' en klanten kunnen halen?
  • Een duidelijke focus?
  • Invloed uitoefenen op de belangrijkste KPI?
  • Snel én structureel meer omzet?

Tijd voor 'Klantgericht leidinggeven'

Voor: iedereen die eerst zijn conversie wil verhogen (sales managers, account managers, MKB-ondernemers, retailers, winkeliers)
Tijdsduur: 30 minuten - 1,5 uur (interactie gewenst)
Investering: vanaf 1950

De inhoud

  • Waarom focus op déze KPI? (attractiewaarde vs transactiewaarde)
  • Wat is conversie precies? (wat zeggen deze getallen ons écht?)
  • Introductie van de conversie-piramide
  • Het recept; de 5 ‘knoppen’ waarmee je de conversie kunt verhogen
  • De onderkant van de ijsberg

Resultaten 

  • Focus op de belangrijkste KPI
  • Hogere conversie = nog meer blije en trouwe klanten
  • Structureel meer conversie = meer omzet  
  • Nog heel veel onbenutte verkoopkansen Groei 

Neem voor meer informatie over deze inspiratiesessie contact met ons op.