GRATIS

Veel plezier!

TRAINEN. JUIST NU.

Heel graag willen we het voor al onze relaties mogelijk maken om JUIST NU te trainen en /of geïnspireerd te worden. De komende tijd zullen we hier regelmatig nog meer GRATIS trainingen toevoegen. Denk aan leuke filmpjes met een korte tip, leervideo's, webinars, mini-trainingen etc. Neem voor inspiratie ook een kijkje in onze inspiratheek.

Voor wie?

Alle onderstaande GRATIS (mini)trainingen zijn bedoeld voor iedereen die (normaal gesproken) dagelijks commercieel gast- of klantcontact heeft. Het maakt niet uit welke dienst of product je verkoopt, of in welke branche het bedrijf actief is. 

Trainen tegen kostprijs + veel GRATIS extra's (o.a. geld terug!)

Wil je de (online) concurrentie verslaan met de beste blijmakers van het land? We zorgen dat jullie teams geen (verkoop)kans meer missen. Daarom hebben we tijdelijk onze tarieven ENORM verlaagd + een heleboel gratis EXTRA's toegevoegd. Online trainen. Juist nu.

POWERTRAINING: ALTIJD GASTVRIJ POWERTRAINING: MEER VERKOPEN (OOK NU)


Was je handen, houd afstand en wees lief voor elkaar :-) Hopelijk zien we elkaar snel!

Veel plezier! 

VIDEO: Het enige wat je hoeft te doen...

We hebben nu meer tijd voor onze gasten en klanten dan ooit. Benut deze tijd goed! Benieuwd wat het ENIGE is wat je hoeft te doen? Bekijk deze video of meld je aan voor één van de 5-Day Challenges! 

Tijdsduur ca. 1 min.

Gratis 5-Day Challenge 'Altijd Gastvrij'

96% van de medewerkers vindt zichzelf gastvrij. Slechts 35%van de gasten ervaart gastvrijheid. Een enorme uitdaging én een enorme kans. Juist nu wil je toch élke gast een warm welkom geven en zorgen dat ze FAN van jullie worden? Maar hoe doe je dat? Altijd? Slechts 5-10 minuten per dag ONLINE trainen via onze app. Doe mee met de 5-Day Challenge van de powertraining 'Altijd Gastvrij' en ontdek je hoe je kunt zorgen voor nog meer gastvrijheid! We bieden je elke dag een kleine dosis inspiratie, praktische tips en leuke oefeningen (ook leuk voor thuis!). Laat je ons weten hoe je de challenge vond? 

Gratis 5-Day Challenge 'Meer verkopen'

80% van de bedrijven vindt zichzelf klantgericht. Slechts 8%van de klanten ervaart klantgerichtheid. Een enorme uitdaging én een enorme kans. Juist nu wil je toch élke klant optimaal helpen? Denk actief mee en help méér kopen. Slechts 5-10 minuten per dag ONLINE trainen via onze app. Doe mee met de 5-Day Challenge 'Meer Verkopen' en ontdek je hoe je heel makkelijk nog meer klanten blij kunt maken. We bieden je elke dag een kleine dosis inspiratie, praktische tips en leuke oefeningen (ook leuk voor thuis!). Laat je ons weten hoe je de challenge vond? 

TIP 1: Oogcontact

Weet jij wat het verschil is tussen kijken, zien en gezien voelen? Geef jij wel altijd écht persoonlijke aandacht? Aandacht geven is niet zo moeilijk, maar je moet het wel op de juiste manier doen. Benieuwd hoe? 

Tijdsduur: ca 1 min.

TIP 2: Wees nieuwsgierig

Geef jouw gasten en klanten nooit (zomaar) wat zij vragen! Verras je gasten en klanten, overtref hun verwachtingen door échte toegevoegde waarde te bieden. Geef wat ze nódig hebben. Hoe je dat doet, ontdek je in deze korte video.

Tijdsduur: ca 2 min.

TIP 3: Lach samen!

Weet jij waarom het zo belangrijk is om te lachen met je gasten en klanten? Hoe je heel snel voor een lach kunt zorgen? En wat de snelste (en leukste!) route naar trouwe klanten, meer werkplezier én meer omzet is?

Tijdsduur ca. 1 min.

VIDEO: KLANTGERICHTHEIDSARROGANTIE

Weet jij hoeveel % van de bedrijven zichzelf klantgericht vindt? En hoeveel klanten dat ook echt ervaren? Deze video is een fragment uit de video 'Klantvriendelijk of Klantgericht'. De volledige video en vele andere video's kun je terugvinden in diverse Shopology trainingen; zoals in de Powertraining 'Actief Verkopen', 'Klant op Een' en 'Gastvrij Verkopen'.

Tijdsduur ca. 1 min.

LEZEN: 4 praktische tips

Juist NU zijn aandacht en contact van wezenlijk belang. Maar, hoe doe je dat dan? Chantal denkt graag in oplossingen, niet in problemen en geeft 4 praktische tips. Maar, ze vraagt ook iets van je... Iets wat makkelijker gezegd, dan gedaan is. TIP: Bekijk ook de video 'Automatische piloot verboden'. 

Tijdsduur: ca 2 min.

KLANTGERICHTHEIDSARROGANTIE

Wat denk jij? Hoe klantgericht is jullie bedrijf? En hoeveel % van jullie klanten ervaart dat ook zo? Bekijk de video's Klantgerichtheidsarrogantie en Klantvriendelijk of klantgericht voor meer informatie en inspiratie. Je vindt deze video's op deze pagina.

VIDEO: DE PERFECTE BEGROETING

Weet jij wat het moment van de waarheid is voor jouw gasten? En ben je benieuwd hoe je jouw gasten een flinke dosis gelukshormonen kunt geven? Deze video is een fragment uit de video 'Gastvrij Begroeten'.  De volledige video en vele andere video's  kun je terugvinden in diverse Shopology trainingen; zoals in de Powertraining 'Altijd Gastvrij' en 'Gastvrij Verkopen'.

Tijdsduur ca. 1 min.

VIDEO: HOE MAAK JE VAN KLANTEN FANS?

Tevreden gasten en klanten zijn leuk, maar blije klanten, fans en ambassadeurs zijn vele malen beter! Kleine dingen maken een groot verschil. Bekijk het interview met Chantal Riedeman van het bedrijf Shopology. Nieuwsgierig geworden? Bel ons, vinden we leuk! 


Tijdsduur ca. 2 min.

VIDEO: STOP MET VERKOPEN

Ben jij benieuwd waarom je moet stoppen met verkopen? En hoe je het adviesgesprek vele malen makkelijker, leuker én bovenal succesvoller kunt laten verlopen? Deze video is een fragment uit de video 'Stop met Verkopen'. De complete video kun je terugvinden in diverse Shopology trainingen; zoals de Powertraining 'Actief Verkopen''Klant op Een' en 'Gastvrij Verkopen'.

Tijdsduur ca. 1 min.

GASTVRIJHEIDSARROGANTIE

Wat denk jij? Hoe gastvrij ben jij? Bekijk onder andere de video's De Perfecte Begroeting, De Automatische piloot verboden en Van Taak- naar Gastgericht voor meer informatie en inspiratie. Je vindt deze video's op deze pagina.

VIDEO: KLANTVRIENDELIJK OF KLANTGERICHT?

Wat is het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid? Is het wel wat anders? Hoe word je écht klantgericht? Deze video is een fragment uit de video 'Klantvriendelijk of Klantgericht?' De volledige video en vele andere video's  kun je terugvinden in diverse Shopology trainingen; zoals in de Powertraining 'Actief Verkopen', 'Klant op Een' en 'Gastvrij Verkopen'.

Tijdsduur ca. 1 min.

VIDEO: EEN KIJKJE IN HET BREIN

Weet jij hoeveel % van onze (koop)beslissingen onbewust is? En hoe je het onbewuste kunt verleiden? Deze video is een fragment uit de video 'Spoedcursus Klant'.  De volledige video en vele andere video's  kun je terugvinden in diverse Shopology trainingen; zoals in de Powertraining 'Actief Verkopen', 'Klant op Een' en 'Gastvrij Verkopen'.

Tijdsduur ca. 1 min.

VIDEO: KLANT VAN DE TOEKOMST

Wie is de klant van de toekomst? Wat vindt hij/ zij écht belangrijk? Hoe kun je hem/ haar het beste verleiden? Hoe binden aan jou? Deze video is een fragment uit de video 'De Klant van de toekomst - Deel 1'. De volledige video en vele andere video's kun je terugvinden in diverse Shopology trainingen; zoals in de Powertraining 'Actief Verkopen', 'Klant op Een' en 'Gastvrij Verkopen'.

Tijdsduur ca. 1 min.

WEBINAR - OPLEIDEN MET IMPACT EN SUBSIDIE

Het maakt uit of je traint voor een (halve) marathon of om af te vallen. Wat wil je bereiken met je teams? En hoe deze doelen bereiken? Wat moeten ze weten, willen, kunnen en doen? Hoe borgen? Begin bij het begin. Een plan. Mensen maken het verschil. Help ze het verschil te maken. En er is hiervoor een hele mooie subsidie-regeling beschikbaar! 

Tijdsduur ca. 30 min.

VIDEO: AUTOMATISCHE PILOOT VERBODEN

Coming soon :-)

WEBINAR - KLANTEN BLIJMAKEN ALS WINNENDE STRATEGIE

Wij willen blije klanten en gasten. Maar wanneer is een klant blij? Wat leveren blije klanten eigenlijk meer op dan (on)tevreden klanten? Welke bedrijven hebben (bliksemsnel) de markt vervoerd met deze 'simpele' strategie? En hoe kunnen jullie je heel makkelijk onderscheiden van de concurrentie?

Tijdsduur ca. 30 min.

VIDEO: Van taak- naar gastgericht

Coming soon :-)

VIDEO: Zo geef je écht persoonlijke aandacht

Coming soon :-)

WEBINAR - DE MAGIE VAN CONFETTI-MOMENTJES

Heerlijk feel-good webinar. Wat zijn confetti-momentjes eigenlijk? Waarom is het leuk én belangrijk om dit te doen? Bomvol leuke, lieve en verrassende voorbeelden hoe mensen het verschil maken voor hun medemens, gast of klant. 

Tijdsduur ca. 30 min.

VIDEO: Heb ik wel een gastvrije mindset?

Coming soon :-)

Meer informatie? Neem contact met ons op!