"You don't have to be great when you start, but you have to start to be great."
Zig Ziglar
Onze opdrachtgevers willen relevant en onderscheidend zijn voor hun klanten. Zij zien de teams die de klantcontacten hebben als hun belangrijkste marketingtool. Zij maken immers het verschil in de beleving van de klant.Ze bieden jullie klanten echte toegevoegde waarde. Zij zorgen voor een 9+ klantervaring. Zij zijn daarom letterlijk het visitekaartje van het merk en het bedrijf. Zij zorgen voor het goede gevoel bij de klant/ voor de gewenste klantbeleving en maken of breken het vertrouwen van de klant.
We trainen hoe jullie teams echt het verschil kunnen maken tijdens hun klantcontacten. Bovenal trainen we hen hoe zij het hart van jullie klanten raken/ winnen. Verkopers worden klantenblijmakers en klanten worden fans. Elke dag. Klant-voor-klant.
Shopology verzorgt haar trainingen al jaren met veel succes en met veel plezier. De trainingen hebben altijd meer werkplezier, meer blije en trouwe klanten, betrokken en loyale medewerkers en omzetgroei tot resultaat. Omzetgroei dankzij echt blije en betrokken medewerkers. Blije en betrokken medewerkers zorgen voor blije klanten. Blije en trouwe klanten zorgen voor structureel meer omzet en groei.