Video not found at

Chantal bij EditieNl over Moederdag

Hoera, een nieuwe strijkplank??? Worden vrouwen nu echt blij van een nieuwe strijkplank of wasmand voor Moederdag? In het interview met Chantal; Hoe creatief zijn retailers in hun aanbiedingen? Hoe goed kennen zij hun klanten echt? Wij zijn erg blij met het item en vooral benieuwd wat jij van dit onderwerp vindt.

Lees meer

Chantal te gast bij BNR (Zakendoen met...)

Op 19 april 2017 was Chantal te gast bij BNR voor een item over klantgerichtheid. Klik op 'lees meer' voor de link naar het item.

Lees meer

Interview Tuinzaken Februari 2017

Wat alle klanten met elkaar gemeen hebben, wat succesvolle ondernemers toekomstbestendig maakt en het belang van een heldere stip op de horizon. Veel leesplezier!

Lees meer

Chantal bij EditieNl

​Op vrijdag 25 november was het weer Black Friday in Amerika. Maar tegenwoordig ook in Nederland. Wat vindt Chantal als shopoloog van deze ontwikkeling? Klik op 'lees meer' voor de link naar het artikel (het item met het interview staat onderaan).

Lees meer

Ook tevreden klanten gaan nog steeds vreemd

Shopology geeft trainingen om passanten tot bezoekers en blije, trouwe klanten te maken en zo de omzet structureel te verhogen. Chantal is lid van de marketingjury van NRW en op het congres van 8 april gaf zij een inspiratiesessie over het belang van combinatie van marketing en de werkelijke beleving in de winkels.

Lees meer

Gemak is kopen met één armbeweging

Tijdens het event "Tuinzaken Retail Experience" was Chantal Riedeman onder andere spreker. Zij plette voor gemak op de winkelvloer van het tuincentrum. "Klanten willen geen speurtocht in de winkel en al helemaal niet bukken." Sta jij ook achter deze mening? Lees snel verder!

Lees meer

Verleid de klant

Chantal Riedeman is gespecialiseerd in het onbewust beïnvloeden van koopgedrag op de winkelvloer. in haar periode bij IKEA en V7D ontrafelde zij de geheimen van de ideale winkel en vertaalde deze naar haar zeven Shopology - verleidtechnieken

Lees meer

Haal koopdrempels zoveel mogelijk weg

Chantal Riedeman was van jongs af aan al gefascineerd door succesvolle winkelbedrijven. omdat ze maar niet van haar 'obsessie' af kwam, besloot ze bijna vijf jaar geleden haar eigen retailadviesbureau op te zetten: Shopology.

Lees meer

Telers moeten er voor zrogen dat ze gevonden worden

Chantal Riedeman vindt dat winkelen en geld uitgeven een feest moet zijn. Met haar bedrijf Shopology adviseert zij winkels, fabrikanten en leveranciers hoe zij de klant kunnen verleiden.

Lees meer

Maak er een verleidelijke dag van. Elke dag!

'Consumentenvertrouwen bereikt dieptepunt! Recessie zet door! Consumenten shoppen doelgerichter! Benzineprijzen breken record na record Alweer miljoen iPads verkocht!' Zomaar wat willekeurige krantenkoppen van de afgelopen maanden, wat is er nou echt aan de hand, en wat veranderd er?

Lees meer