Weet jij al wat "CONFETTI-MOMENTJES" zijn? Het resultaat: weer een fan erbij en de medewerker krijgt (nog) meer plezier in haar werk. Waarom zouden we per dag niet voor zoveel mogelijk CONFETTI-MOMENTJES zorgen? Bekijk de voorbeelden en de 3 G's om voor zoveel mogelijk confetti-momentjes te zorgen. Veel plezier!
Lees meerNaar iemand kijken is niet hetzelfde als iemand het gevoel geven dat hij/ zij écht gezien is. Het is hartverscheurend en hartverwarmend om te zien hoe krachtig oogcontact is. Het is toch mooi hoeveel impact we op de ander kunnen maken door iemand één minuut échte aandacht te geven? Zullen we weer wat vaker even echt oogcontact maken?
Lees meerOp 19 april 2017 was de topsportlounge in het Martiniplaza uitverkocht, met maar liefst 85 gasten. Hierna was het woord aan Chantal Riedeman en zij kwam erin met de vraag 'hoe vaak voel jij je als klant nou daadwerkelijk écht goed geholpen?' Uit onderzoek bleek dat...
Lees meerOp 19 april 2017 was Chantal te gast bij BNR voor een item over klantgerichtheid. Klik op 'lees meer' voor de link naar het item.
Lees meer