klanttevredenheid
Benieuwd hoe je jouw gasten een flinke dosis gelukshormonen kunt geven?
Lees meerHet is 2020. Welke nu nog onvoorstelbare revolutionaire veranderingen staan ons het komende decennium te wachten? Er is een schreeuwend tekort aan (goede) mensen in de hospitality. Hoe 'normaal' is menselijk contact nog in de retail, horeca, foodservice of klantenservice over 10, 5 of zelfs over 3 jaar?
Lees meerSamsung belooft goed advies, snelle service en probleemoplossing in het Samsung Service Center, in dit blog lees je mijn ervaring als klant.
Lees meerMaken jullie je ook schuldig aan die vreselijke bijverkoop-vragen? Wil je wel meer omzet en ook blije en trouwe klanten? Tijdens deze workshop krijg je concrete handvatten om m.b.v. de juiste cross sell technieken (bijverkoop) te zorgen voor loyale, trouwe klanten en meer omzet tegelijkertijd.
Lees meerOp zoek naar de beste "B" om te kunnen verkopen. Ik wist niet dat blije verkopers tegelijk zó eng, irritant én succesvol kunnen zijn. Wij zien 'blij' ieeeeeeets anders, maar geniaal is dit experiment en dit filmpje wel! Heel veel kijkplezier!!
Lees meerWat alle klanten met elkaar gemeen hebben, wat succesvolle ondernemers toekomstbestendig maakt en het belang van een heldere stip op de horizon. Veel leesplezier!
Lees meer