Nooit meer tevreden klanten!

The Powerrrr of Smiling...

2 juli is Chantal de blije en trotse moeder geworden van haar zoon Nijs. Hij is nu 9 weken oud en echt om op te eten zó leuk en lief. Vooral zijn vele lachjes zijn onweerstaanbaar! 

Wist je dat kleine kinderen tot wel 400 keer per dag lachen? En wij, de meeste grote mensen, gemiddeld slechts 10-15 keer per dag???? (bron: Ron Gutman).

Kortom, voor grote mensen is een (glim)lach een schaars goed. Gelukkig is lachen besmettelijk. Dus wij kunnen heel makkelijk hét verschil maken. Laat je bezoekers en klanten gewoon lekker lachen! Zorg voor (nog) meer winkel- en werkplezier in de fysieke winkel. Daar wordt iedereen blij van.

Rituals liet zijn klanten op een hele aanstekelijke manier lachen. De foto stuurt je direct door naar het filmpje!


Nooit meer tevreden klanten

Wij van Shopology geloven absoluut niet in tevreden klanten. Bah. Tevreden klanten gaan vreemd. Daarnaast is het als verkoper en retailer helemáál niet leuk om er voor te zorgen dat je klanten 'alleen maar' tevreden zijn. Het is veel leuker en dankbaarder als je van een bezoeker of tevreden klant een blije klant hebt gemaakt. Toch?

Blije klanten besteden meer dan tevreden klanten, ze komen (graag) bij je terug én als ze écht blij zijn maken ze nog gratis reclame voor je ook! Blije klanten zijn trouwe klanten en bovendien ambassadeurs

Jullie hoeven alleen maar te zorgen dat jullie bezoekers en klanten zo snel mogelijk een échte lach op hun gezicht hebben. Daar worden jouw klanten én medewerkers heel blij van en dat is dan (niet geheel toevallig) ook weer goed voor de kassalade. Kortom, van klanten blij maken wordt iederéén blij.

Graag delen wij onze Shopology Ver-leidtechnieken; samen maken we bij jou winkelen en kopen wél leuk, oftewel onweerstaanbaar. Samen zorgen we voor nóg meer winkel- en werkplezier op jouw winkelvloeren.