Opleidingsplan

Opleiden met impact

"Customer service is not a department, it is everyone's job"

Ken Blanchard

Begin bij het begin. Een plan. 

Weet je hoeveel mensen binnen 20 minuten na een training al vergeten zijn?
Na een uur? Hoeveel ze nog weten na 30 dagen? En belangrijker nog, wat ze uiteindelijk met de training dóen in de praktijk?

De meeste trainingen zijn zonde van het tijd en geld. Hoe kun je wél zorgen voor impact en het gewenste resultaat? Begin bij het begin. Maak een plan. We zijn heel trots op het door ons ontwikkelde Learning & Development Canvas® (LDC mag ook ;) Een opleidingsplan op één A4-tje 😊

Het resultaat van een doel- en resultaatgericht opleidingsprogramma? Een duidelijk groeipad voor medewerkers. Een betere samenwerking tussen sales, marketing en HR. Maar bovenal focus, meer werkplezier en groei. 

Een goed opleidingsplan en programma is de investering in de toekomst van de organisatie en haar mensen.



"Chantal en haar team hebben voor Vitaminstore een opleidingsplan gerealiseerd. Het plan is helder geformuleerd en heel waardevol!"

Sacha Vermeulen - coördinator VitaminAcademy


In samenwerking met onze partner, opleidingskundige Kim de Keijzer van Kerne, hebben we het afgelopen jaar hard gewerkt aan het ontwikkelen van het Learning & Development Canvas. Hiermee kunnen we organisaties snel helpen met het in kaart brengen van hun strategische én commerciële doelen. We stellen de juiste prioriteiten t.a.v. training en opleiding voor de teams die moeten zorgen voor meer omzet én voor blije en trouwe klanten, fans. We zorgen voor focus en een helder programma. Wie doet wat wanneer.

Wij zijn er heel trots op dat we vorig jaar voor onder andere Vitaminstore en de Mode Alliance (o.a. Van Tilburg Mode, Rinsma Mode) opleidingsplannen mogen ontwikkelen. En we zijn er nog trotser op dat ze er ook heel blij mee waren!



Ben je benieuwd wat we voor jullie organisatie kunnen betekenen?
Neem vrijblijvend contact met ons op. We staan voor jullie klaar!