Blije opdrachtgevers

The key to success is customer happiness

Wij hebben maar één doel voor ogen: samen zorgen voor nog meer blije en trouwe klanten voor onze opdrachtgevers. Samen zorgen we dat onze opdrachtgevers het verschil maken in hun klantcontact. Via deze weg zorgen we voor nog meer groei en nog meer omzet. Iedereen wordt blij van meer blije klanten en daar worden wij dan weer heel blij van. Daarom zorgen wij dat de deelnemers aan onze inspiratiesessies, trainingen en workshops direct aan de slag gaan met hun nieuwe inzichten .

"Het gaat er niet om wat je weet.
Het gaat er om wat je doet met wat je weet." 

  • Mooi hoe Chantal tijdens de introductiedag dingen wist samen te vatten en het zo helder in beeld wist te krijgen voor ons. Ik ben heel benieuwd en kijk uit naar het vervolg!

    Ramon Bakker - 2018 Eigenaar Bakker Buitenleven
  • Bedankt voor het organiseren van het Customer Experience Event, ik hoor alleen maar positieve reacties van mijn collega's! Iedereen was erg enthousiast en geïnspireerd. Je hebt het ook echt heel leuk gedaan en veel werk van gemaakt. Er was een goede klik met de groep en in de dagen erna merk je ook dat iedereen een soort nieuwe energie heeft gekregen.

    Danitsja Eekhout - 2018 Projectmanager T-Mobile Nederland
  • Ik heb meerdere trainingen gevolgd maar die van Chantal die sprong er wel uit. Duidelijk, Jip & Janneke taal, je kan er direct in de praktijk wat mee. Het fijne is dat ze je attent maakt op de 'ojaaa' dingen, je kent het gevoel wel. De waardoor vraag ligt hoog bij Chantal zodat je overal over na gaat denken, ze zorgt voor actie en enthousiasme. Door haar ben ik (nog) beter gaan nadenken over hoe ik het doe waarvoor ik het doe. Ik kan er uren over blijven schrijven en praten maar hou het kort en krachtig: doen! Ik zeg doen, kon ik maar een week in haar hoofd kruipen dan kunnen we hier nog veel meer bereiken.

    Wilfred Jansen Bedrijfsleider Tuincentrum Leurs
  • BOAH - Shopology - Blije opdrachtgever

    Vanuit de brancheopleiding Ondernemer Ambulante Handel zie ik veel positieve resultaten. Ik merk dat mijn medewerker het allemaal heel serieus oppakt. Ik zie als werkgever veranderingen en resultaat, ik ben dan ook erg blij met deze cursus! Ondanks mijn 20 jaar ervaring leer ik zelf ook nog erg veel dingen, heel blij mee.

    Thamar van Os - 2018 Eigenaar Thamars Kaashandel - deelnemer Ondernemer Ambulante Handel
  • Heel erg bedankt voor je enthousiasme en de informatieve & leerzame dag! Reacties van de ondernemers waren erg goed, ze zijn zeker geïnspireerd! Tot een volgende keer.

    Barbara de Waal - Amerongen - 2018 Commercieel medewerker Euretco
  • De Jong Reclame - Shopology - Blije opdrachtgever

    Chantal heeft ons geholpen met het concretiseren van onze WHY. Deze sessie heeft ons geholpen de doelen voor onze organisatie aan te scherpen en het maakt ons bewust waarom wij doen wat we doen voor onze klanten!

    Remy De Jong - 2018 Directeur De Jong Reclame
  • De workshop cross selling als service heeft mij en mijn team erg geholpen. Een goede workshop met een afwisseling van theorie, tips en opdrachten.

    Annemieke Donkersloot - 2018 Eigenaar Ladies Fortune
  • De Gouden Cirkel Workshop was heel verhelderend voor mij. Het zorgde voor nieuwe inzichten en een andere manier van kijken. Het was bovenal heel erg leuk!

    Natascha Schuurhuis - 2018 Kwaliteitsmedewerker Kamst Mode
  • NewFysic - Shopology - Blije opdrachtgever

    Het enthousiasme is fantastisch, het werkt zo aanstekelijk. Je leert anders kijken naar het begrip 'verkopen'. Blije mensen zijn het belangrijkst!

    Marlon Haandrikman - 2018 Vestigingsmanager NewFysic
  • Ik vond het leuk om met je samen te werken! Laten we snel afspreken voor het vervolg. De reacties zijn zeer positief!

    Emiel Poeisz - 2018 General manager RSO Sport Euretco
  • Jong Bouwend Nederland - Shopology - Blije opdrachtgever

    Met een aantal jonge aannemers hebben we de workshop ‘Start with Why’ gevolgd. In deze workshop keken we door de ogen van onze klant naar ons eigen bedrijf en onze toegevoegde waarde. Het bleek niet eenvoudig om ons -als overwegend techneuten- te verplaatsen in onze klant die een leek is in ons vakgebied. Valkuilen als ‘het praten in vaktermen’ en het ‘vergeten van het stellen van noodzakelijke vragen’ kwamen al snel bovendrijven. Eén van de belangrijkste dingen die we hebben geleerd is dat we communiceren op dieperliggende waarden. Klanten vergeten wat je hebt gezegd en hebt gedaan, maar niet welk gevoel je ze hebt gegeven. Zo geldt het ook voor de producten en diensten die we leveren aan onze klant. We verkopen geen nieuwbouwhuis, maar bijvoorbeeld woongenot of een veilig thuis. Een leuke en leerzame workshop waar we ieder ons voordeel mee kunnen doen in een sector waarin we steeds klantgerichter moeten werken en communiceren.

    Dirk Boonstra - 2018 Voorzitter JBN
  • Reacties na de Gouden Cirkel Workshop van enkele deelnemers



    “Ik was enorm verrast en heb mooie inzichten gekregen” 



                                                            “Dit zet me aan het denken”



    “Wat voor ons logisch is, is voor de klant niet per sé logisch”



                                 “Interessant om anders naar dingen te kijken”




    Gouden Cirkel Workshop - 2018 Jong Bouwend Nederland
  • Gerry Weber - Shopology - Blije opdrachtgever

    We hebben heel veel positieve en enthousiaste reacties ontvangen. Het was echt een top dag, mede door jullie verhaal!

    Jolanda de Groot - 2018 Commercieel manager - Gerry Weber Nederland BV
  • Het is tot nu toe een geweldig proces, waarbij we naast veel lol ook een betere visie krijgen hoe we het willen gaan vormgeven in de toekomst.

    Bas Kamst - 2018 Eigenaar Kamst Mode
  • giulia_shopology

    De workshop geeft inzicht in hoe waardevol het is om klachten goed op te lossen. Het overtreffen van verwachtingen van ontevreden klanten kan je bedrijf heel veel opleveren.

    Maaike van Spaandonk - 2018 Eigenaresse Giullia & Co
  • Dynamo - Shopology - Blije opdrachtgever

    De workshop “De kunst van het vragen stellen” gedaan. Het klinkt zo logisch en eenvoudig, maar tijdens de workshop merk je gewoon dat hier nog  volop “kansen “ zijn om jezelf te ontwikkelen. De trainer, presenteert, confronteert en geeft handvatten om de kunst van het vragen eigen te maken. Al met al een zeer positieve ervaring en mijn gereedschapskist is nog beter gevuld met tools.

    Willem Aretz - 2018 Regiomanager Dynamo Retailgroup B.V.
  • 'Na deze workshop Van klacht naar FAN! besef ik dat het oplossen van problemen de beste marketing is voor mijn bedrijf'

    Sylvia Voors - 2018 Eigenaresse High5 Fashion
  • Ladies Fortune - Shopology - Blije opdrachtgever

    'Zeer leerzame en confronterende workshop Van klacht naar FAN!. Welke klanten zijn er, wat is jouw aanpak en welke vorm van service en hospitality kies jij? Het blijft boeien en nodigt uit tot het bijstellen van je mindset. Ik hou ervan!'

    Annemieke Donkersloot - 2018 Eigenaresse Ladies Fortune
  • Dank, Chantal! Je hebt ons wederom geïnspireerd en tot nadenken gezet.'

    Mirjam Bestebreurtje Directeur blije klanten - SPAR University
  • Ik heb gister je presentatie met veel interesse gezien bij het VBW Congres.Je hebt humor, concrete voorbeelden die elke bloemist dagelijks herkend en je houdt het simpel met duidelijke en zinnige verbeterpunten. Naast Jos Burgers de enige die de klik met de doelgroep echt wist te vinden en die de bloemist een spiegel voorhoudt waar ze vandaag al iets aan hebben.

    Rik Kunnekes Accountmanager B2B - Fleurop Interflora Netherland BV
  • Was super om mee te maken. Ik ga er zeker met mijn team mee aan de slag.

    Cindy van Leeuwen - 2017 Storemanager DIDI
  • Bedankt voor de interessante en inspirerende middag! DIDI makes you smile.

    Hennie Westerhuis - 2017 Storemanager DIDI
  • Was verhelderend.

    Leo Brouwer @ Dynamo Retail Event - 2017 Eigenaar Profile De Fietsspecialist Leo Brouwer
  • Het was super inspirerend! Leerzaam en super grappig.

    Linda van Beekum Duller- @ klantendag Gerry Weber- 2017 Shopmanager van Vuuren mode
  • Vandaag waren wij te gast bij Gerry Weber Nederland! Een leuke inspirerende sessie van Shopology. Heerlijke lunch en een toffe modeshow! Wij hebben nu al zin in de collecties van voorjaar 2018! Bedankt voor deze dag.

    Voortman Mode @ klantendag Gerry Weber - 2017
  • Leuk! Was inspirerend!

    Elma de Boom van Vliet @ Klantendag Gerry Weber - 2017 Modeadviseuse bij Smit Mode
  • Zorg voor plezier in de winkel! Iedere dag een feestje bouwen voor onze klanten. Wat is voor jou de meest bijzondere customer experience?

    Lindsey Koolen - van den Heuvel @ Innovatieavonden UNETO VNI - 2017 Marketing & Customer Experience Manager Media Markt
  • Afgelopen maandag heb ik jullie inspiratiesessie en workshop gevolgd en de blijheid in praktijk gebracht. Het zal jullie niet verbazen wat voor effect dat heeft gehad op mijn klanten en natuurlijk ook op mij!

    Silvia Heijnen @ Innovatieavonden UNETO-VNI - 2017 Eigenaar EP Heijnen
  • Het was er nog niet van gekomen, maar: Dank, dank, dank! Hele leuke, zinvolle en energieke sessie met jullie! Ook goede feedback van de deelnemers!

    Kjeld Vosjan | 2017 Centrummanager Hilversum
  • De sessie is zeer succesvol ontvangen. Het was echt een top dag, mede door jullie verhaal. We hebben heel veel positieve en enthousiaste reacties ontvangen van onze klanten. 

    Jolanda de Groot @ Klantendag Gerry Weber - 2017 Commercieel Manager Gerry Weber
  • Mag je ook al na de eerste sessie een complimentje geven ;) ? Ik dacht dat je een “harde dobber” aan mij zou hebben maar ben nu al super enthousiast! Mijn vriend vond het wat minder….die wilde slapen maar hij moest van mij eerst mijn “shopology ervaring” aanhoren…ha ha…

    Dorien Gorthuis | 2017 Vestigings Manager
  • Dank je wel voor de fijne enthousiaste bijdrage van Chantal. (Betreft: The Powerrr of Smiling @GOM inspiratiefestival 11-5-2017)

    Patrice Weerens | 2017 Project Manager
  • Mijn complimenten over het sparren tijdens de Gouden Cirkel Workshop bij jullie op kantoor, erg prettig. 

    Natascha Schuurhuis - 2017
  • The powerrr of smiling - really works! ( zit nog steeds te " smilen ") Heeeeerrrrrrlijk, bedankt Chantal Riedeman. Op naar meer!"

    Helen Hedengren | 2017 Verkoopdirecteur
  • Bedankt voor de inspirerende en leuke presentatie van afgelopen dinsdag op ons hoofdkantoor!

    Nick de Bel | 2017 LeenBakker Zwolle
  • Ik heb genoten van jouw inspiratiesessie, ik werd er erg blij van :-)

    Hedwig Berendsen - 2017 Redacteur Tweewieler/ Bike Europe
  • Nog dank voor je leuke presentatie op maandag 3 april jl. Van de drie die ik bezocht heb was die van jou veruit het leukst. En ik heb zowaar nog wat van de inhoud onthouden ook, in tegenstelling tot wat je claimde in je verhaal..;)

    Johan van Leipsig - 2017 Journalist
  • Dank voor de blije inspiratiesessie, met veel Plezier geluisterd en besproken met het team!

    Mark Roerade - 2017 Eigenaar Roerade Fietsen BV, Roerade Vastgoed BV
  • Dank je wel voor de inspiratie gisteren.

    Judith & Geert Peeraer - 2017 Eigenaar Fietsen Peeraer ( België)
  • Het was geweldig. Dankjewel voor de workshop. Vandaag vol plezier aan de slag!

    Marinka Verbiesen - 2017 Sales bij Fietscity Landewé
  • Wij hebben genoten van jouw presentatie tijdens het Tweewieler Retail Trends evenement. Klanten blij maken, eindelijk marketing taal die ik prima begrijp ;-)

    Marlous de Wit- Williamson - 2017 Marketing & Communicatie at Verduin Agency B.V.
  • Was een inspirerende sessie! 

    Miranda Melgert - 2017
  • (via Twitter) Tijdens het drukbezochte Retail symposium van MKB Limburg, zorgde lachebekje Chantal Riedeman van Shopology voor een leuke key-note.

    Erik Koppe - 2017
  • Ik vond het goed om de Why vraag bespreekbaar te maken en het gastvrij/blij gedeelte sprak ook heel veel mensen aan. Verder wil ik je graag bedanken voor jouw positieve manier van presenteren en ik ben blij dat je er was afgelopen maandag. 

    Paul Berden - 2017 Algemeen directeur bij Berden Mode en Wonen, Pot Interieur, HoutBrox, 6 Auping Plaza's (franchisenemer)
  • “We hebben Chantal uitgenodigd als gastspreker voor ons Retailsymposium. Hier heeft zij een inspiratiesessie over de 'P van Klantgerichtheid' en een power workshop 'Start With Why' verzorgd. De deelnemers waren zeer over haar aanpak te spreken. Ze is enthousiast, creatief, energiek en ondernemend. Met haar kennis en expertise leverde ze een substantiële bijdrage aan het succes van ons symposium. We zijn tevreden met het resultaat!”

    Kyll Bruijnaers - 2017
  • Beste Chantal, dank voor je inspirerende presentatie gisteren tijdens het Retail Symposium.

    Wil Reijners - 2017 controller bij KBO Limburg
  • Thank you for a very inspiring seminar! (@ Tuinzaken Retail Experience 9 feb 2017, thema: A Happy Brain, More Sales!)

    Eva Dahlqvist - E.V.A. Consulting - 2017 Business Consultant
  • Ik ben me bewust dat we een mooie maar ook lange weg te gaan hebben om onze doelen te bereiken. Ik zie het als een kick off voor een nieuw tijdperk Jobe in watersport retail. Nogmaals bedankt. Over deze eerste sessie (van ons gezamenlijke VM-traject - red) ben ik zeer “happy”. 

    Groeten, Jos


    Jos Broekmeulen - 2017 Owner JOBE SPORTS INTERNATIONAL
  • Je keynote (De P van Klantgerichtheid) op de Tuinzaken Retail Experience was top! Ik heb geen vollere tribune gezien. Op naar blije klanten, bedankt!!

    Mark de Vos - 2017 Sales bij de Fruithof
  • Het waren 2 boeiende sessies (red: "De P van Klantgerichtheid" en "A Happy Brain, More Sales") op de Tuinzaken Retail Experience 2017. Chantal was, zoals wij van haar gewend zijn, weer top!

    Tjeerd Posthumus - 2017 Publisher & CEO | TPK Media & Events
  • Dank je wel Chantal voor de inspirerende trainings-avonden :-)
    (Super Sales Training)

    Christel van de Ven (groep 1) - 2016-2017 Vestigings Manager
  • Naast haar visie ook concrete handvatten hoe je als retailer met je fysieke winkel klanten verleidt! Dank je Chantal, fantastisch hoe jij studenten weet te inspireren! Maak het de klant makkelijk én leuk!

    Hilde Eisma - 2016 Associate Lecturer
  • "De training is door de medewerkers als zeer positief ervaren."

    Jan Rupert - Bo Concept - 2016 Eigenaar
  • "Hartelijk dank voor je fijne training. We hebben van je genoten! Zo inspirerend! Je deed het super. De gehele training sloeg mooi aan op de verwachtingen van de meiden. Dank voor alle informatie. We gaan ermee aan de slag. Wij gaan nog meer mensen blij maken."

    Jeroen Creemers - Vitamin Store - 2016 Franchisenemer
  •  Hi Chantal, Het was een inspirerende presentatie en ik heb veel positieve reacties gekregen van de aanwezigen."

    Jasper Borst - Wereldhave Management - 2016 Shopping Centre Manager
  • "Iedereen ging met een glimlach weg! Bedankt!"

    C.A.S.T. - Esther Vervaet - 2016 PR en communications
  • "Bedankt voor de enorm leuke presentatie!"

    C.A.S.T. - 2016
  • "Bedankt voor de opfrissers. Waarom we doen wat we doen is veel en veel belangrijker dan overtuigen dat we daar zo goed in zijn. Back on track. Dankjewel."

    Harm Kay - De lekkerste paling - 2016 Eigenaar
  • "De presentatie van Shopology vond ik erg leuk, qua inhoud maar ook qua presentatie." Ook een aantal anderen gaven aan die van jou heel interessant te vinden. Het effect van jouw presentatie is vooral de eye opener dat klantencontact het verschil maakt."

    TMO - 2016 Student
  • "Het gaat goed! We hebben heel veel aan de conversie training gehad. Momenteel ligt de focus op de medewerkers zo commercieel mogelijk in te zetten, en daarin zien ze al heel veel verschil."

    Lilian Fashion By LEF - 2016 Eigenaar
  • "Prikkelende en motiverende presentatie vanmorgen. Ik denk dat de lading nu goed is geland bij de groep. Tot de volgende keer"

    Marcel Teeuwen - Goossens Wonen en Slapen - 2016 Operations manager sales
  • "Ik weet uit eigen ervaring dat de deelnemende bedrijven een positieve omzetimpuls gaan krijgen met inderdaad veel meer blije klanten."

    Peter van Dijk - Goossens wonen en slapen - 2016 Verkoop directeur
  • "Nogmaals complimenten voor de gouden cirkel workshop. Indringend maar wel in een ontspannen sfeer; onontkoombaar maar wel met ruimte voor ieders inbreng. Super hoe committed het team is en mooi om te mogen bijdragen aan deze voorhoede."

    Merel Vollenberg - Praxis - 2016 Hoofd Personele Ontwikkeling en Organistatie
  • "Ik heb gisteren genoten van je inspirerende presentatie over het ver-leiden van klanten"

    Raymond Veereschild - Praxis - 2016 Inventory Control Manager
  • "Ik heb de dagen ook nog een aantal keren overdacht en ik vond het boeiend proces. Hartelijk dank voor je inspirerende woorden en je positieve energie!"

    Jeannette Peeters - Praxis - 2016 Winkelmanager
  • Leuk om laatst bij Praxis een inspiratiesessie bij te wonen! Het was een geslaagde middag en je sessie heeft wel wat los gemaakt hoor. De termen plezier en lachen worden vaak gebruikt bij de teams :D."

    Wendy Bergman - Praxis - 2016 Winkelmanager
  • "Vond het waanzinnig leuk en interessant!"

    Tessa de Haas - Epple Jeck - 2016 Sales Manager
  • "Leuk om je gisteren te ontmoeten en jouw presentatie mee te maken. Erg inspirerend!"

    Debby Ambting - Grip op je tweewieler - 2016 Marketing Executive
  • "Wij hebben zeker een leuke en geslaagde sessie gehad met Chantal! De reacties waren erg positief. Ik merk dat een ieder op hun eigen manier aan de slag zijn gegaan met de input van Chantal. Leuk en mooi om te zien."

    Mirjam Bestebreurtje - Denk Different - 2016 Directeur Blije Klanten
  • "Ik ben op het retail & brands festival geweest en jouw presentatie bijgewoond. Ik vond het een van de beste van de dag. Voor mij sla je de spijker op zijn kop. Complimenten dus."

    Simon Prinsenberg - OKI systems - 2016 Key Account Manager
  • "De reacties over de training zijn over het algemeen zeer positief. De deelnemers vonden het inspirerend en geven aan zeker technieken te gaan toepassen. Ze vonden dat je het leuk deed; duidelijk en verrassend. Ik vond het een goede inspiratiesessies met interactie. "

    Patricia van Lieshout - Staatsbosbeheer - 2016 Manager Buitencentrum Schoorlse Duinen
  • "Heb alleen maar positieve reacties op je presentatie gehad.Dank voor je leuke presentatie!"
    Jacqueline Arnoldy - TMO Fashion Business School - 2016 Coach en Lerares
  • "Leuke presentatie en die attentie achteraf, goed bedacht en persoonlijk!"

    Patrick Speijers - ROBIN - 2016 CEO
  • "Wat een leuke presentatie, Chantal!! Ik heb er met veel plezier naar geluisterd!"

    Maaike van Rooden - Brand Consultancy - 2016 Consultant partner
  • "Hoi Chantal, dank voor een topavond! Collega's waren helemaal blij en geïnspireerd. Vandaag een top omzet gedraaid, in tijden niet zo'n goeie omzet op een dinsdag gehad, kan geen toeval zijn ;)!"

    Josefien Straatman - Josefienz - 2016 Eigenaar
  • "Zeer inspirerend geweest vorig jaar! Heel veel plezier vandaag bij de presentatie!

    Nick van der Hoeven - Stenden Hogeschool - 2016 Student
  • "Dank voor de inspiratiesessie vandaag. Veel positieve reacties gehad m.b.t. het verwoorden van wat de klant echt denkt/wil versus aannames. Missie geslaagd voor vandaag!"

    Nicole Speksnijder - Steps - 2015 Sales Manager
  • "Ik denk nog steeds met plezier aan jouw Shopology training. Het groepje ondernemers die er toen aan deelnamen kijken nog steeds anders naar hun winkel. Mooi toch."

    Gerry van Willigen - Euretco fashion - 2015 Accountmanager
  • "De training is zeer inspirerend geweest en Rogier was een bijzonder goede trainer. De morning after na elke training spatte de energie er vanaf en ging men direct met het geleerde aan de slag."

    Paul van der Ham - Vastenhoven mode - 2015 Eigenaar
  • "Hoe is het mogelijk! Je hebt gelijk, de winkel oog nog ruimtelijker, en de klanten kunnen er inderdaad beter bij. Het is ongelofelijk, zo'n groot verschil met zo'n kleine aanpassing. Super bedankt!"

    Annelies - The Green Room - 2015
  • "Chantal bedankt voor vanmiddag! Veel geleerd!"

    Henriët Neven - Speksnijder mode - 2015 Mode Adviseur
  • "Ha, enorm bedankt voor de presentie van vandaag. Jouw enthousiasme is duidelijk besmettelijk. Er waren ook flink veel studenten die je eerdere presentatie al eens hadden meegemaakt en die je opnieuw hebt geïnspireerd. Super!"

    Nina Spithorst - Stenden Hogeschool - 2015 Teamleider Duaal
  • "Wat een super leuke klantgerichte en blije trainingsdag! Dank hiervoor."

    loneke Morren - Be One - 2015
  • "Wat kijken wij nu anders naar de zaak en naar de verbouwing dankzij het winkelconsult! Het was een inspirerende dag!"

    Joop Beermann - Modehuis Beermann - 2014 Eigenaar
  • "Het was een goede ochtend. De reacties waren goed, ik ben blij dat we ondersteuning krijgen van jullie in dit proces voor nu en daarna. Op de verkoopvloer merken we dat de personen die maandag de eerste training hebben gehad zich bewuster gedragen!"

    Kees van Keeken - Van Keeken Schoenen BV - 2014 Eigenaar
  • "Ik werd zo enthousiast van je verhaal vanmorgen! Smaakt naar meer..."

    Lotte Klaver - Baby Planet - 2014 Visual merchandiser, adviseuse, inkoopster
  • "Goede bijeenkomst 'Shopology' met plezier."

    Constan Schuurman - Plus - 2014 Manager werving en selectie
  • "Dank voor de fantastische presentatie! Marshoek maakt klanten blij!"

    Jacobine den Hertog - Marshoek - 2014 Commercieel Manager
  • "Vandaag inspirerende dag gehad bij Marshoek in Baarn. Presentatie van Chantal Riedeman geeft inspiratie, aandacht voor de klant'."

    Albert Heijn Erp - 2014 Albert Heijn
  • "Nogmaals hartelijk dank ik vond dat jouw presentatie een perfecte introductie was voor de InpiratieBoulevard."

    Monique Schalk- de Ridder - Primera - 2014 Office Manager
  • "Beste Chantal, Ik vind het erg leuk om te zien dat de VM-ers gisteren en vandaag al zeer actief bezig zijn geweest om onze winkel onweerstaanbaar te maken. Ik vind dat je goed veranderingsproces op gang hebt gebracht. Dank je wel daarvoor."

    Siebe Steegenga - Steegenga mode - 2014 Eigenaar
  • Wij hebben echt genoten van je presentatie! Het gesprek tijdens het walking-diner was erg energiek en volgens mij voor beiden inspirerend.

    Mirjam Bestebreurtje - Denk Different - 2014 Directeur Blije Klanten
  • Hoi Chantal, We hebben van de studenten erg positieve reacties ontvangen op je presentie van gister, nogmaals dank daarvoor! Vriendelijke groet, Alma Slijepcevic

    Alma Slijepcevic - Stenden Hogeschool - 2014 Docent
  • "Dag Chantal, Je lezing in Drachten heeft mijn team van Upto Date enthousiast gemaakt. De volgende dag zijn deze direct aan de slag gegaan om klanten te verassen en blij te maken."

    Douwe Blom - Blom Mode - 2014 Eigenaar
  • "Bedankt voor je inspirerende Shopology inspiratiesessie eergisteren in Barcelona!! Ik heb er van genoten!"

    Danny Griffioen - 2014 Business Director
  • We hebben toch wel veel van de winkelsafari opgestoken daar in Barcelona!

    Raymond Deckers - Raymond Deckers Haarmode - 2014 Eigenaar
  • "Het was inderdaad heel inspirerend en heerlijk gegeten natuurlijk!"

    Linda Deckers - Raymond Deckers Haarmode - 2014 Visagist
  • "We hebben alleen maar lovende woorden gehad van onze 400 klanten en bezoekers. Jouw presentatie werd ook heel goed ontvangen, hopelijk brengt het zo ook inspiratie om er wat mee te gaan doen. Dank voor je bijdrage."

    Ronald Hartman - FLora Holand - 2014 Hoofd klokzaken
  • "We hebben het als een waanzinnig positieve en goede dag ervaren: voor herhaling vatbaar! Vele ondernemers hebben al op het intranet forum hun complimenten uitgesproken."

    Allard van Schoneveld - The Read Shop - 2014 Commercieel directeur
  • "Bedankt voor de interessante en inspirerende presentatie 17 september op het event, Retail wat nu?"

    Sietske van Geel - Leger des Heils- 2014 Projectmanager
  • "Nogmaals dan voor jullie winkelscan afgelopen woensdag. Het heeft ons weer geinspireerd"

    Janneke van den Hoven - Efteling - 2013 Assortimentsmanager Merchandise
  • "We hebben een erg leuke sessie gehad afgelopen dinsdag, dank voor je bijdrage!"

    Chantal Pardoel - Jumbo - 2013 Recruitment Assistent
  • "In elk filiaal leeft het! Wat de exacte invloed is van de super sales training is moeilijk te zeggen, maar er is wel degelijk een invloed ;)"

    Ard Doornhein - Nolten Schoenen - 2013 Operational Director
  • "Superleuke, inspirerende presentatie gisteren. Ook leuk dat wij met de winkel aan bod kwamen, ROOM42. Bedankt! Natuurlijk ben ik vanmorgen aan de slag gegaan en ben benieuwd of ik er echt wat van opgestoken heb ;)."

    Frouke Vonk - Room42 - 2013 Floor manager
  • "De doelstelling van de masterclass is 100% blije klanten met als resultaat maximalisatie in onze omzet en marge. We zitten nu halverwege de training en de eerste resultaten zijn al behaald. De deelnemers zijn super enthousiast."

    Arja, Alm, Herna en Sanne - Euretco Fashion - 2013 Account managers
  • "Dank je wel voor je inspirerende sessie gisteren! Ik geloof dat je zowel met klanten en collega’s nog hebt staan napraten waar je al een eerste terugkoppeling hebt gekregen, het gevoel dat we nu hebben teruggekregen is erg positief."

    Nikki van Horck - BESTSELLER - 2013 Marketing medewerker
  • "Wederom heb ik genoten van het verhaal van Chantal. Was lekker interactief, dynamisch Chantal bood handvatten aan om je bewust te maken van je mogelijkheden en waar (commerciële) kansen (kunnen) liggen. Ik ging met een goed en geïnspireerd gevoel naar huis!" 

    Marie - Antoinette Stroomberg - VNU Exhibitions Europe B.V. - 2012 Trainer/ Coach / Partner Academie voor NLP
  • "Ik heb echt heel veel aan je cursusdag gehad. Wat houdt me bezig: vooral het in de ogen kijken van de klanten, deed ik echt nooit, en nu heel bewust. Verder merk ik dat ik al  spiegel aan de klant, dat had ik mij al eigen gemaakt, maar ik ben mij er nu bewust van."

    Angèle Spijkers - DA drogisterij - 2012 Manager
  • "Wij krijgen kansen aangereikt i.p.v. kritiek. De manier waarop jullie naar een winkel kijken, was voor mij het meest leerzame; de gouden driehoek, de VM driehoek, de entree, hotspots enz. Wat een omzet we daarin mislopen!"

    Eline Blok - Just Brands - 2012 Visual Merchandising Coordinator
  • "Heerlijk dagje gehad. Veel geleerd van een Shopoloog!"

    Arja de Boer - Euretco Fashion - 2012 Senior Account Manager Kids

Meer informatie? Neem contact met ons op!