The key to success is customer happiness
Wij hebben maar één doel voor ogen: samen zorgen voor nog meer blije en trouwe klanten voor onze opdrachtgevers. Samen zorgen we dat onze opdrachtgevers het verschil maken in hun klantcontact. Via deze weg zorgen we voor nog meer groei en nog meer omzet. Iedereen wordt blij van meer blije klanten en daar worden wij dan weer heel blij van. Daarom zorgen wij dat de deelnemers aan onze inspiratiesessies, trainingen en workshops direct aan de slag gaan met hun nieuwe inzichten .
"Het gaat er niet om wat je weet.
Het gaat er om wat je doet met wat je weet."
Was een interessante workshop Chantal!
Zo tof om te zien dat een presentatie/workshop echt leuk kan zijn. En dat 86 slides én contact met publiek heel goed binnen 30 minuten kan ;-) Bedankt Chantal!
Heerlijk om je met zoveel energie passie en enthousiasme te zien presenteren en 2 x een volle zaal met enthousiast publiek Chantal Riedeman. Reactie naar aanleiding van presentaties op het KIEM! opleidingsplein op de TREX 2020
Dank voor je mooie bijdrage op de Garden Retail Experience dit jaar Chantal Riedeman. Was top!
Inspirerend was jouw presentatie bij het Jamin, Multivlaai event!
Ik wil je heel erg bedanken voor het snelle schakelen, jouw gave sessies en de inspiratie die je onze bezoekers hebt gegeven.
Wat een inspirerende vrouw en presentatie. Ze is zo vrolijk, vertelt leuk en brengt het ook heel toegankelijk en laagdrempelig.
Ik ben onder de indruk van de Shopology werkwijze en de impact die Chantal Riedeman heeft gemaakt op mijn team. De term "confetti-momentjes" leeft. Iedereen weet nu wat ze hiermee kunnen doen. Bedankt voor de waardevolle sessie.
Het gaat goed met de Merry Omzet Boost training! Er wordt volop gediscussieerd binnen het team.
De Merry Omzet Boost training zit écht super gaaf in elkaar, complimenten!
Je hebt het goed gedaan! Je kreeg de interactie met de mannen die alleen voor de punten kwamen wel op gang. Top, dankje!
Ik denk nog steeds iedere dag aan je 'spelregels' in de winkel haha. Geen klant die we missen! We krijgen vaak te horen dat het gezellig is in onze winkel met een goede sfeer. Een beter compliment kan ik me niet bedenken.
Over gisteravond: vond het een goede meeting, veel enthousiasme van jou en ook van onze dames, dat is positief. Daarnaast zal in de praktijk moeten blijken of het beklijfd, hoewel ik zeker weet dat er weer een nieuwe impuls vanuit is gegaan om nog beter met klanten om te gaan teneinde hun fan van BodyDress te maken
Bedankt voor de leuke en leerzame cursus Chantal!
'Goede cursus waar je ook wat aan hebt. Dank daarvoor!'
'Gepassioneerde, betrokken en gevoelsmag oprechte docente!'
'Erg leerzaam en veel oja-momenten. Leuke, energieke docent en de broodjes croquet waren lekker! '
Dank, Chantal en team, voor het uitgewerkte opleidingsplan wat jullie hebben gepresenteerd, heel waardevol! Het is specifiek toepasbaar op onze organisatie met veelal hoogopgeleide medewerkers, zeker geen makkelijke opgave. Wij kunnen deze nieuwe inzichten zeer goed gebruiken bij de ontwikkeling van de training van onze Health coaches in de winkels.
Enorm bedankt voor de leuke én inspirerende avond, gisteravond bij Venlo Partners!
Je spatte gister bij van het podium af!!! By far de beste spreker 😊
#waaromstenenwinkelswinnen #medeauteur #chantalriedeman
Mensen vergeten wat je gezegd hebt, mensen vergeten wat je gedaan hebt, maar mensen vergeten nooit welk gevoel je ze gegeven hebt! Wat een prachtige quote. Het was gisteravond een super toffe workshop van Chantal Riedeman bij Jansen-Noy! Enorm bedankt voor de inspiratie :-)
Bedankt! Ik vond het een leuke én nuttig sessie
Heel hartelijk bedankt! Wij kijken positief terug op gisteren, de start with why sessie was enorm waardevol veel dank voor jouw bijdrage daaraan!
Vond het een zeer interessante werkochtend met veel energie & samenwerking! Bedankt voor je professionele - en enthousiasmerende begeleiding, hopelijk tot snel!
Wat een bijzonder avond was het maandag. Het was heel boeiend en mooi om te zien hoe de mensen in de zaal geraakt werden door alles wat aan bod kwam. Wat mij betreft een goede start van de wedstrijd! Ik wil jullie allebei van harte bedanken voor dit mooie geschenk aan de Venlose binnenstad
Geweldige kick-off vanavond voor het project 'meest gastvrije winkelstraat van Venlo'. Je bent top @chantalriedeman! Ik denk dat we vandaag al allemaal 'anders' in onze winkel staan! #confettimomentjes
Bake Out Event 2019: Nogmaals bedankt voor je leuke bijdrage! Het was een topavond!
De meeting en bespreking van het L&D Canvas was super gisteren, we hebben er zelf ook weer veel van opgestoken! Bedankt en tot de volgende keer
Ik vond het een leerzame avond! Ik hoop de komende tijd nog meer klanten blij te maken, zodat ze met een goed gevoel de winkel verlaten!
Wij hebben een inspirerende ochtend gehad bij de Sportimo Retail powersessie over 'De Magie van Confettimomentjes'. Bedankt hiervoor. We kunnen met veel tips en met nieuwe ideeën aan de slag!
Mooi hoe Chantal tijdens de introductiedag dingen wist samen te vatten en het zo helder in beeld wist te krijgen voor ons. Ik ben heel benieuwd en kijk uit naar het vervolg!
Bedankt voor het organiseren van het Customer Experience Event, ik hoor alleen maar positieve reacties van mijn collega's! Iedereen was erg enthousiast en geïnspireerd. Je hebt het ook echt heel leuk gedaan en veel werk van gemaakt. Er was een goede klik met de groep en in de dagen erna merk je ook dat iedereen een soort nieuwe energie heeft gekregen.
Ik heb meerdere trainingen gevolgd maar die van Chantal die sprong er wel uit. Duidelijk, Jip & Janneke taal, je kan er direct in de praktijk wat mee. Het fijne is dat ze je attent maakt op de 'ojaaa' dingen, je kent het gevoel wel. De waardoor vraag ligt hoog bij Chantal zodat je overal over na gaat denken, ze zorgt voor actie en enthousiasme. Door haar ben ik (nog) beter gaan nadenken over hoe ik het doe waarvoor ik het doe. Ik kan er uren over blijven schrijven en praten maar hou het kort en krachtig: doen! Ik zeg doen, kon ik maar een week in haar hoofd kruipen dan kunnen we hier nog veel meer bereiken.
Vanuit de brancheopleiding Ondernemer Ambulante Handel zie ik veel positieve resultaten. Ik merk dat mijn medewerker het allemaal heel serieus oppakt. Ik zie als werkgever veranderingen en resultaat, ik ben dan ook erg blij met deze cursus! Ondanks mijn 20 jaar ervaring leer ik zelf ook nog erg veel dingen, heel blij mee.
Heel erg bedankt voor je enthousiasme en de informatieve & leerzame dag! Reacties van de ondernemers waren erg goed, ze zijn zeker geïnspireerd! Tot een volgende keer.
Chantal heeft ons geholpen met het concretiseren van onze WHY. Deze sessie heeft ons geholpen de doelen voor onze organisatie aan te scherpen en het maakt ons bewust waarom wij doen wat we doen voor onze klanten!
De workshop cross selling als service heeft mij en mijn team erg geholpen. Een goede workshop met een afwisseling van theorie, tips en opdrachten.
De Gouden Cirkel Workshop was heel verhelderend voor mij. Het zorgde voor nieuwe inzichten en een andere manier van kijken. Het was bovenal heel erg leuk!
Het enthousiasme is fantastisch, het werkt zo aanstekelijk. Je leert anders kijken naar het begrip 'verkopen'. Blije mensen zijn het belangrijkst!
Ik vond het leuk om met je samen te werken! Laten we snel afspreken voor het vervolg. De reacties zijn zeer positief!
Met een aantal jonge aannemers hebben we de workshop ‘Start with Why’ gevolgd. In deze workshop keken we door de ogen van onze klant naar ons eigen bedrijf en onze toegevoegde waarde. Het bleek niet eenvoudig om ons -als overwegend techneuten- te verplaatsen in onze klant die een leek is in ons vakgebied. Valkuilen als ‘het praten in vaktermen’ en het ‘vergeten van het stellen van noodzakelijke vragen’ kwamen al snel bovendrijven. Eén van de belangrijkste dingen die we hebben geleerd is dat we communiceren op dieperliggende waarden. Klanten vergeten wat je hebt gezegd en hebt gedaan, maar niet welk gevoel je ze hebt gegeven. Zo geldt het ook voor de producten en diensten die we leveren aan onze klant. We verkopen geen nieuwbouwhuis, maar bijvoorbeeld woongenot of een veilig thuis. Een leuke en leerzame workshop waar we ieder ons voordeel mee kunnen doen in een sector waarin we steeds klantgerichter moeten werken en communiceren.
Reacties na de Gouden Cirkel Workshop van enkele deelnemers
“Ik was enorm verrast en heb mooie inzichten gekregen”
“Dit zet me aan het denken”
“Wat voor ons logisch is, is voor de klant niet per sé logisch”
“Interessant om anders naar dingen te kijken”
We hebben heel veel positieve en enthousiaste reacties ontvangen. Het was echt een top dag, mede door jullie verhaal!
Het is tot nu toe een geweldig proces, waarbij we naast veel lol ook een betere visie krijgen hoe we het willen gaan vormgeven in de toekomst.
De workshop geeft inzicht in hoe waardevol het is om klachten goed op te lossen. Het overtreffen van verwachtingen van ontevreden klanten kan je bedrijf heel veel opleveren.
De workshop “De kunst van het vragen stellen” gedaan. Het klinkt zo logisch en eenvoudig, maar tijdens de workshop merk je gewoon dat hier nog volop “kansen “ zijn om jezelf te ontwikkelen. De trainer, presenteert, confronteert en geeft handvatten om de kunst van het vragen eigen te maken. Al met al een zeer positieve ervaring en mijn gereedschapskist is nog beter gevuld met tools.
'Na deze workshop Van klacht naar FAN! besef ik dat het oplossen van problemen de beste marketing is voor mijn bedrijf'
'Zeer leerzame en confronterende workshop Van klacht naar FAN!. Welke klanten zijn er, wat is jouw aanpak en welke vorm van service en hospitality kies jij? Het blijft boeien en nodigt uit tot het bijstellen van je mindset. Ik hou ervan!'
Dank, Chantal! Je hebt ons wederom geïnspireerd en tot nadenken gezet.'
Ik heb gister je presentatie met veel interesse gezien bij het VBW Congres.Je hebt humor, concrete voorbeelden die elke bloemist dagelijks herkend en je houdt het simpel met duidelijke en zinnige verbeterpunten. Naast Jos Burgers de enige die de klik met de doelgroep echt wist te vinden en die de bloemist een spiegel voorhoudt waar ze vandaag al iets aan hebben.
Was super om mee te maken. Ik ga er zeker met mijn team mee aan de slag.
Bedankt voor de interessante en inspirerende middag! DIDI makes you smile.
Was verhelderend.
Het was super inspirerend! Leerzaam en super grappig.
Vandaag waren wij te gast bij Gerry Weber Nederland! Een leuke inspirerende sessie van Shopology. Heerlijke lunch en een toffe modeshow! Wij hebben nu al zin in de collecties van voorjaar 2018! Bedankt voor deze dag.
Leuk! Was inspirerend!
Zorg voor plezier in de winkel! Iedere dag een feestje bouwen voor onze klanten. Wat is voor jou de meest bijzondere customer experience?
Afgelopen maandag heb ik jullie inspiratiesessie en workshop gevolgd en de blijheid in praktijk gebracht. Het zal jullie niet verbazen wat voor effect dat heeft gehad op mijn klanten en natuurlijk ook op mij!
Het was er nog niet van gekomen, maar: Dank, dank, dank! Hele leuke, zinvolle en energieke sessie met jullie! Ook goede feedback van de deelnemers!
De sessie is zeer succesvol ontvangen. Het was echt een top dag, mede door jullie verhaal. We hebben heel veel positieve en enthousiaste reacties ontvangen van onze klanten.
Mag je ook al na de eerste sessie een complimentje geven ;) ? Ik dacht dat je een “harde dobber” aan mij zou hebben maar ben nu al super enthousiast! Mijn vriend vond het wat minder….die wilde slapen maar hij moest van mij eerst mijn “shopology ervaring” aanhoren…ha ha…
Dank je wel voor de fijne enthousiaste bijdrage van Chantal. (Betreft: The Powerrr of Smiling @GOM inspiratiefestival 11-5-2017)
Mijn complimenten over het sparren tijdens de Gouden Cirkel Workshop bij jullie op kantoor, erg prettig.
The powerrr of smiling - really works! ( zit nog steeds te " smilen ") Heeeeerrrrrrlijk, bedankt Chantal Riedeman. Op naar meer!"
Bedankt voor de inspirerende en leuke presentatie van afgelopen dinsdag op ons hoofdkantoor!
Ik heb genoten van jouw inspiratiesessie, ik werd er erg blij van :-)
Nog dank voor je leuke presentatie op maandag 3 april jl. Van de drie die ik bezocht heb was die van jou veruit het leukst. En ik heb zowaar nog wat van de inhoud onthouden ook, in tegenstelling tot wat je claimde in je verhaal..;)
Dank voor de blije inspiratiesessie, met veel Plezier geluisterd en besproken met het team!
Dank je wel voor de inspiratie gisteren.
Het was geweldig. Dankjewel voor de workshop. Vandaag vol plezier aan de slag!
Wij hebben genoten van jouw presentatie tijdens het Tweewieler Retail Trends evenement. Klanten blij maken, eindelijk marketing taal die ik prima begrijp ;-)
Was een inspirerende sessie!
(via Twitter) Tijdens het drukbezochte Retail symposium van MKB Limburg, zorgde lachebekje Chantal Riedeman van Shopology voor een leuke key-note.
Ik vond het goed om de Why vraag bespreekbaar te maken en het gastvrij/blij gedeelte sprak ook heel veel mensen aan. Verder wil ik je graag bedanken voor jouw positieve manier van presenteren en ik ben blij dat je er was afgelopen maandag.
“We hebben Chantal uitgenodigd als gastspreker voor ons Retailsymposium. Hier heeft zij een inspiratiesessie over de 'P van Klantgerichtheid' en een power workshop 'Start With Why' verzorgd. De deelnemers waren zeer over haar aanpak te spreken. Ze is enthousiast, creatief, energiek en ondernemend. Met haar kennis en expertise leverde ze een substantiële bijdrage aan het succes van ons symposium. We zijn tevreden met het resultaat!”
Beste Chantal, dank voor je inspirerende presentatie gisteren tijdens het Retail Symposium.
Thank you for a very inspiring seminar! (@ Tuinzaken Retail Experience 9 feb 2017, thema: A Happy Brain, More Sales!)
Ik ben me bewust dat we een mooie maar ook lange weg te gaan hebben om onze doelen te bereiken. Ik zie het als een kick off voor een nieuw tijdperk Jobe in watersport retail. Nogmaals bedankt. Over deze eerste sessie (van ons gezamenlijke VM-traject - red) ben ik zeer “happy”.
Groeten, JosJe keynote (De P van Klantgerichtheid) op de Tuinzaken Retail Experience was top! Ik heb geen vollere tribune gezien. Op naar blije klanten, bedankt!!
Het waren 2 boeiende sessies (red: "De P van Klantgerichtheid" en "A Happy Brain, More Sales") op de Tuinzaken Retail Experience 2017. Chantal was, zoals wij van haar gewend zijn, weer top!
Dank je wel Chantal voor de inspirerende trainings-avonden :-)
(Super Sales Training)Naast haar visie ook concrete handvatten hoe je als retailer met je fysieke winkel klanten verleidt! Dank je Chantal, fantastisch hoe jij studenten weet te inspireren! Maak het de klant makkelijk én leuk!
"De training is door de medewerkers als zeer positief ervaren."
"Hartelijk dank voor je fijne training. We hebben van je genoten! Zo inspirerend! Je deed het super. De gehele training sloeg mooi aan op de verwachtingen van de meiden. Dank voor alle informatie. We gaan ermee aan de slag. Wij gaan nog meer mensen blij maken."
Hi Chantal, Het was een inspirerende presentatie en ik heb veel positieve reacties gekregen van de aanwezigen."
"Iedereen ging met een glimlach weg! Bedankt!"
"Bedankt voor de enorm leuke presentatie!"
"Bedankt voor de opfrissers. Waarom we doen wat we doen is veel en veel belangrijker dan overtuigen dat we daar zo goed in zijn. Back on track. Dankjewel."
"De presentatie van Shopology vond ik erg leuk, qua inhoud maar ook qua presentatie." Ook een aantal anderen gaven aan die van jou heel interessant te vinden. Het effect van jouw presentatie is vooral de eye opener dat klantencontact het verschil maakt."
"Het gaat goed! We hebben heel veel aan de conversie training gehad. Momenteel ligt de focus op de medewerkers zo commercieel mogelijk in te zetten, en daarin zien ze al heel veel verschil."
"Prikkelende en motiverende presentatie vanmorgen. Ik denk dat de lading nu goed is geland bij de groep. Tot de volgende keer"
"Ik weet uit eigen ervaring dat de deelnemende bedrijven een positieve omzetimpuls gaan krijgen met inderdaad veel meer blije klanten."
"Nogmaals complimenten voor de gouden cirkel workshop. Indringend maar wel in een ontspannen sfeer; onontkoombaar maar wel met ruimte voor ieders inbreng. Super hoe committed het team is en mooi om te mogen bijdragen aan deze voorhoede."
"Ik heb gisteren genoten van je inspirerende presentatie over het ver-leiden van klanten"
"Ik heb de dagen ook nog een aantal keren overdacht en ik vond het boeiend proces. Hartelijk dank voor je inspirerende woorden en je positieve energie!"
Leuk om laatst bij Praxis een inspiratiesessie bij te wonen! Het was een geslaagde middag en je sessie heeft wel wat los gemaakt hoor. De termen plezier en lachen worden vaak gebruikt bij de teams :D."
"Vond het waanzinnig leuk en interessant!"
"Leuk om je gisteren te ontmoeten en jouw presentatie mee te maken. Erg inspirerend!"
"Wij hebben zeker een leuke en geslaagde sessie gehad met Chantal! De reacties waren erg positief. Ik merk dat een ieder op hun eigen manier aan de slag zijn gegaan met de input van Chantal. Leuk en mooi om te zien."
"Ik ben op het retail & brands festival geweest en jouw presentatie bijgewoond. Ik vond het een van de beste van de dag. Voor mij sla je de spijker op zijn kop. Complimenten dus."
"De reacties over de training zijn over het algemeen zeer positief. De deelnemers vonden het inspirerend en geven aan zeker technieken te gaan toepassen. Ze vonden dat je het leuk deed; duidelijk en verrassend. Ik vond het een goede inspiratiesessies met interactie. "
- "Heb alleen maar positieve reacties op je presentatie gehad.Dank voor je leuke presentatie!"
"Leuke presentatie en die attentie achteraf, goed bedacht en persoonlijk!"
"Wat een leuke presentatie, Chantal!! Ik heb er met veel plezier naar geluisterd!"
"Hoi Chantal, dank voor een topavond! Collega's waren helemaal blij en geïnspireerd. Vandaag een top omzet gedraaid, in tijden niet zo'n goeie omzet op een dinsdag gehad, kan geen toeval zijn ;)!"
"Zeer inspirerend geweest vorig jaar! Heel veel plezier vandaag bij de presentatie!
"Dank voor de inspiratiesessie vandaag. Veel positieve reacties gehad m.b.t. het verwoorden van wat de klant echt denkt/wil versus aannames. Missie geslaagd voor vandaag!"
"Ik denk nog steeds met plezier aan jouw Shopology training. Het groepje ondernemers die er toen aan deelnamen kijken nog steeds anders naar hun winkel. Mooi toch."
"De training is zeer inspirerend geweest en Rogier was een bijzonder goede trainer. De morning after na elke training spatte de energie er vanaf en ging men direct met het geleerde aan de slag."
"Hoe is het mogelijk! Je hebt gelijk, de winkel oog nog ruimtelijker, en de klanten kunnen er inderdaad beter bij. Het is ongelofelijk, zo'n groot verschil met zo'n kleine aanpassing. Super bedankt!"
"Chantal bedankt voor vanmiddag! Veel geleerd!"
"Ha, enorm bedankt voor de presentie van vandaag. Jouw enthousiasme is duidelijk besmettelijk. Er waren ook flink veel studenten die je eerdere presentatie al eens hadden meegemaakt en die je opnieuw hebt geïnspireerd. Super!"
"Wat een super leuke klantgerichte en blije trainingsdag! Dank hiervoor."
"Wat kijken wij nu anders naar de zaak en naar de verbouwing dankzij het winkelconsult! Het was een inspirerende dag!"
"Het was een goede ochtend. De reacties waren goed, ik ben blij dat we ondersteuning krijgen van jullie in dit proces voor nu en daarna. Op de verkoopvloer merken we dat de personen die maandag de eerste training hebben gehad zich bewuster gedragen!"
"Ik werd zo enthousiast van je verhaal vanmorgen! Smaakt naar meer..."
"Goede bijeenkomst 'Shopology' met plezier."
"Dank voor de fantastische presentatie! Marshoek maakt klanten blij!"
"Vandaag inspirerende dag gehad bij Marshoek in Baarn. Presentatie van Chantal Riedeman geeft inspiratie, aandacht voor de klant'."
"Nogmaals hartelijk dank ik vond dat jouw presentatie een perfecte introductie was voor de InpiratieBoulevard."
"Beste Chantal, Ik vind het erg leuk om te zien dat de VM-ers gisteren en vandaag al zeer actief bezig zijn geweest om onze winkel onweerstaanbaar te maken. Ik vind dat je goed veranderingsproces op gang hebt gebracht. Dank je wel daarvoor."
Wij hebben echt genoten van je presentatie! Het gesprek tijdens het walking-diner was erg energiek en volgens mij voor beiden inspirerend.
Hoi Chantal, We hebben van de studenten erg positieve reacties ontvangen op je presentie van gister, nogmaals dank daarvoor! Vriendelijke groet, Alma Slijepcevic
"Dag Chantal, Je lezing in Drachten heeft mijn team van Upto Date enthousiast gemaakt. De volgende dag zijn deze direct aan de slag gegaan om klanten te verassen en blij te maken."
"Bedankt voor je inspirerende Shopology inspiratiesessie eergisteren in Barcelona!! Ik heb er van genoten!"
We hebben toch wel veel van de winkelsafari opgestoken daar in Barcelona!
"Het was inderdaad heel inspirerend en heerlijk gegeten natuurlijk!"
"We hebben alleen maar lovende woorden gehad van onze 400 klanten en bezoekers. Jouw presentatie werd ook heel goed ontvangen, hopelijk brengt het zo ook inspiratie om er wat mee te gaan doen. Dank voor je bijdrage."
"We hebben het als een waanzinnig positieve en goede dag ervaren: voor herhaling vatbaar! Vele ondernemers hebben al op het intranet forum hun complimenten uitgesproken."
"Bedankt voor de interessante en inspirerende presentatie 17 september op het event, Retail wat nu?"
"Nogmaals dan voor jullie winkelscan afgelopen woensdag. Het heeft ons weer geinspireerd"
"We hebben een erg leuke sessie gehad afgelopen dinsdag, dank voor je bijdrage!"
"In elk filiaal leeft het! Wat de exacte invloed is van de super sales training is moeilijk te zeggen, maar er is wel degelijk een invloed ;)"
"Superleuke, inspirerende presentatie gisteren. Ook leuk dat wij met de winkel aan bod kwamen, ROOM42. Bedankt! Natuurlijk ben ik vanmorgen aan de slag gegaan en ben benieuwd of ik er echt wat van opgestoken heb ;)."
"De doelstelling van de masterclass is 100% blije klanten met als resultaat maximalisatie in onze omzet en marge. We zitten nu halverwege de training en de eerste resultaten zijn al behaald. De deelnemers zijn super enthousiast."
"Dank je wel voor je inspirerende sessie gisteren! Ik geloof dat je zowel met klanten en collega’s nog hebt staan napraten waar je al een eerste terugkoppeling hebt gekregen, het gevoel dat we nu hebben teruggekregen is erg positief."
"Wederom heb ik genoten van het verhaal van Chantal. Was lekker interactief, dynamisch Chantal bood handvatten aan om je bewust te maken van je mogelijkheden en waar (commerciële) kansen (kunnen) liggen. Ik ging met een goed en geïnspireerd gevoel naar huis!"
"Ik heb echt heel veel aan je cursusdag gehad. Wat houdt me bezig: vooral het in de ogen kijken van de klanten, deed ik echt nooit, en nu heel bewust. Verder merk ik dat ik al spiegel aan de klant, dat had ik mij al eigen gemaakt, maar ik ben mij er nu bewust van."
"Wij krijgen kansen aangereikt i.p.v. kritiek. De manier waarop jullie naar een winkel kijken, was voor mij het meest leerzame; de gouden driehoek, de VM driehoek, de entree, hotspots enz. Wat een omzet we daarin mislopen!"
"Heerlijk dagje gehad. Veel geleerd van een Shopoloog!"