Verander je mindset én je zult klantgericht gaan handelen.

Staat de klant al altijd op één?

Tijdens dit programma trainen we de deelnemers in de éérste stap van ons 5-stappenmodel. Hoe onderscheidend is jullie bedrijf en service écht? Bieden jullie elke klant al echte toegevoegde waarde? In hoeverre ervaart de klant de gewenste gastvrijheid en klantgerichtheid? We inspireren de deelnemers om kritisch in de spiegel te kijken en de klant echt altijd op één te zetten. Ook op piekmomenten. We erkennen 'de beren op de weg' en zoeken naar oplossingen. Wat kan wél? Durf 'fouten' te maken. Elke dag een beetje beter!

We dagen de deelnemers uit om actief op zoek te gaan naar nog niet verzilverde verkoopkansen. Welke klanten kennen we nog niet, of niet goed genoeg? Hoe kunnen we hen wél snel beter leren kennen en nog beter van dienst zijn? We maken ze nieuwsgierig en laten ze actief op zoek gaan naar de onderkant van de ijsberg. Klanten blij maken was nog nooit zo succesvol en leuk!


"Het was een leuk en leerzaam programma.
Ik weet zeker dat we de komende tijd nog veel meer klanten blij gaan maken!"


Inhoud trainingsprogramma 'De klant op één'

We trainen de deelnemers in slechts 5 minuten per dag, gedurende 3 maanden. We combineren (minimaal) één fysieke workshop met tien ondersteunende online modules. Zo zorgen we dat onze deelnemers de klant altijd op één zetten.

De thema's die we onder andere in deze training behandelen zijn:

  • Een kijkje in het brein van de klant (neuromarketing & psychologie)
  • Stop met verkopen
  • De ijsberg
  • Klantvriendelijk vs. klantgericht
  • Actief vs passief verkopen
  • Fixth vs. growth mindset
  • Comfortzone

Het gaat er niet om wat je weet.
Het gaat er om wat je doet met wat je weet.


Workshop 'De klant op één'

Tijdens de workshop is er genoeg ruimte om vragen te beantwoorden en (lastige) praktijksituaties te bespreken. We zorgen dat alle neuzen dezelfde kant op staan. Bovenal gaan we op een leuke en interactieve manier met elkaar aan de slag.

  • Stellingen toegevoegde waarde; Scoor je boven verwachting? (m.b.v. Service Excellence Piramide/ NPS)
  • Oefening: Klantvriendelijk vs klantgericht
  • Brainstorm: (open) vragen stellen
  • Oefening: Comfortzone & Pippi-mindset
  • Oefening: Het verschil maken; hoe, wat, wanneer?
  • Actiepunten + afspraken

Liever meteen de training Gastvrij Verkopen (stap 1 & 2)?


Voor wie

De training ‘Klant op één’ is geschikt voor iedereen die op dagelijkse basis (commercieel) gast- of klantcontact heeft. Zij hebben dagelijks de kans om het verschil te maken, met als logisch gevolg hogere conversie, hogere bestedingen, meer fans en meer werkplezier!

De investering 

De investering voor de training Klant op één bedraagt 237,- per persoon uitgaande van 15 deelnemers.  

Inclusief:

  • 15 licenties (uitgaande van 15 deelnemers per groep) 
  • Blended training
  • 5 minuten training per dag (online)
  • 1 fysieke workshop van 3,5 uur op locatie 
  • 10 online modules; deze bestaan onder andere uit leuke leervideo's, testjes, oefeningen, praktijkopdrachten, discussies, praktische tips en inspiratie.
  • 3 maanden online begeleiding door de trainer
  • 3 maanden online toegang (kan indien gewenst verlengd worden)
  • GRATIS BIJ VERLENGING: MEMO-TRAINER (borging)

Exclusief

  • Btw, reis- en parkeerkosten, huur techniek e.d.

Heb je interesse of wil je meer weten over deze training of onze aanpak? 
Neem contact met ons op, vinden we leuk.


Gratis 5-Day Challenge 'Meer verkopen'

80% van de bedrijven vindt zichzelf klantgericht. Slechts 8%van de klanten ervaart klantgerichtheid. Een enorme uitdaging én een enorme kans. Juist nu wil je toch élke klant optimaal helpen? Denk actief mee en help méér kopen. Slechts 5-10 minuten per dag ONLINE trainen via onze app. Doe mee met de 5-Day Challenge 'Meer Verkopen' en ontdek je hoe je heel makkelijk nog meer klanten blij kunt maken. We bieden je elke dag een kleine dosis inspiratie, praktische tips en leuke oefeningen (ook leuk voor thuis!). Laat je ons weten hoe je de challenge vond? 

TERUG NAAR GRATIS

Heel veel inspirerende korte video's, leuke 5-day challenges en webinars. 

Bekijk gratis onze demo

Wil je graag een demo ervaren hoe de Shopology training werkt? Bekijk dan via deze link onze gratis demo! Wil je meer weten over onze aanpak, e-learning, blended learning of een uitgebreidere uitleg over de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op!

Trainingen

klik hier om terug te keren naar de pagina met onze trainingsprogramma's.

Trainingen

Klik hier om terug te keren naar de hoofdpagina met het volledige trainingsaanbod.