Workshops
Weet jij al wat "CONFETTI-MOMENTJES" zijn? Het resultaat: weer een fan erbij en de medewerker krijgt (nog) meer plezier in haar werk. Waarom zouden we per dag niet voor zoveel mogelijk CONFETTI-MOMENTJES zorgen? Bekijk de voorbeelden en de 3 G's om voor zoveel mogelijk confetti-momentjes te zorgen. Veel plezier!
Lees meerMaken jullie je ook schuldig aan die vreselijke bijverkoop-vragen? Wil je wel meer omzet en ook blije en trouwe klanten? Tijdens deze workshop krijg je concrete handvatten om m.b.v. de juiste cross sell technieken (bijverkoop) te zorgen voor loyale, trouwe klanten en meer omzet tegelijkertijd.
Lees meerAls je de aandacht van je potentiële klanten wil krijgen en vasthouden, moet je ze dáár raken waar ze wel gevoelig zijn. In dit artikel lees je meer over het klantenbrein en hoe wij als mensen beslissingen nemen.
Lees meerNan introduceert zijn workshop de kunst van het vragen stellen, dinsdag 22 mei en woensdag 23 mei zullen deze voor het eerst worden gegeven!
Lees meerKlachten zo goed oplossen dat je een FAN voor het leven maakt? Lees meer om te weten te komen hoe je dit realiseert.
Lees meerOp 19 april 2017 was de topsportlounge in het Martiniplaza uitverkocht, met maar liefst 85 gasten. Hierna was het woord aan Chantal Riedeman en zij kwam erin met de vraag 'hoe vaak voel jij je als klant nou daadwerkelijk écht goed geholpen?' Uit onderzoek bleek dat...
Lees meer