YES! Een nieuwe start en een nieuwe website!

De kortste weg naar meer omzet en groei?

Simpel.

Waarom Shopology 2.0? 

Onvoldoende structureel resultaat

De afgelopen 6 jaar hebben wij heel veel verschillende bedrijven mogen inspireren en trainen in onze verleidtechnieken. We hebben een groot aantal inspiratiesessies, trainingen, workshops en mysteryshop-onderzoeken in binnen- en buitenland mogen verzorgen. Maar de afgelopen maanden werd het ons steeds duidelijker. Alléén een mysteryshop-onderzoek uitvoeren, of alléén een training verzorgen, levert te weinig structureel resultaat op.

Absoluut een omzetboost

Een inspiratiesessie of training zorgt gegarandeerd voor nieuwe energie, inspiratie, motivatie en een omzetboost. Daar zorgen we heel graag voor! Wij zorgen alleen nog liever voor structureel meer omzet dankzij nog meer blije en trouwe klanten.

Wat de nieuwe klant verwacht

De nieuwe klant verwacht meer dan ooit. De nieuwe klant verwacht ook nieuwe verkopers. Onder verkopers verstaan wij alle sales professionals; sales managers, account managers, vertegenwoordigers, ondernemers en hun teams. Feitelijk iedereen die iets verkoopt, product of dienst, b-2-b of b-t-c.

De nieuwe klant wil 'verkopers' die:
•    altijd gastvrij zijn
•    de gunfactor hebben (omdat zij de klik kunnen maken met élk type klant)
•    echt goed advies geven
•    niet bang zijn "om de deal te sluiten"
•    "bijverkoop" of "upselling" zien als service
•    de verwachting kunnen overtreffen

Vakkennis is helemaal niet belangrijk

Kortom, de nieuwe klant verwacht nogal wat van 'de nieuwe verkoper'. Of niet? Verwacht de nieuwe klant in eerste instantie eigenlijk alleen maar échte klantgerichtheid? Volgens ons is het niet moeilijker dan dat. Pas in tweede instantie gaan vakkennis en de juiste gesprekstechnieken een rol spelen. Maar de verkoper moet wel eerst in die fase komen...

Wanneer mensen wél willen veranderen

De nieuwe verkoper is écht klant-gericht. Gewoon, omdat hij élke potentiële klant echt goed wil helpen. Dat is in eerste instantie geen vaardigheid. Dat is mindset en cultuur. Mensen veranderen alleen zij zélf willen veranderen. Omdat ze een inspirerend doel voor ogen hebben. Een droom, een gezamenlijk doel, een stip op de horizon die ze intrinsiek motiveert om te zorgen voor customer happiness! Klant-voor-klant.

The journey to success...

Om samen te kunnen zorgen voor het gewenste structurele succes, hebben wij een inspirerend en resultaatgericht strategisch stappenplan ontwikkeld; de company journey naar customer happiness. Onze gezamenlijke reis begint bij het begin. Bij de "stip op de horizon". Bij de droom, de missie van jullie bedrijf. Bij dé toegevoegde waarde voor jullie huidige en toekomstige klanten. Als deze voor iedereen duidelijk is, is de basis gelegd. Dan kunnen we gaan werken aan de juiste houding, vaardigheden en gedrag.

Wat is jullie toegevoegde waarde?

Wat is jullie toegevoegde waarde voor jullie huidige én voor jullie toekomstige klanten? Hoe wordt deze toegevoegde waarde op dit moment door jullie klanten ervaren? Weet iedereen intern wat jullie toegevoegde waarde is? En zien zij dit als een gezamenlijk doel?

De basis voor customer happiness

Wie het verschil maken

Verkopen is absoluut een vak zoals we in onze laatste nieuwsbrief schreven. Shopology 2.0 droomt van customer happiness. Voor zoveel mogelijk klanten, voor zoveel mogelijk bedrijven. De basis voor customer happiness is echte klantgerichtheid. Van de hele organisatie. Van logistiek, H.R., het management, het webcare-team, finance, customer service tot aan de sales professionals. Iedereen heeft invloed op het optimaliseren van de klantbeleving en het verhogen van de klanttevredenheid (NPS 9+!). Iedereen kan het verschil maken.

Shopology 2.0 neemt jullie organisatie heel graag mee op reis naar echte klantgerichtheid en customer happiness. Het resultaat: structureel meer omzet en groei. Iedereen wordt blij van nog meer blije en trouwe klanten. En daar worden wij dan weer heel blij van.

Welkom op onze nieuwe website!

Wij gaan voor de 9+ klantbeleving. Klant-voor-klant. Lees alles over ons strategische stappenplan, onze inspiratiesessies, trainingen,opdrachtgevers, crew, het begin van Shopology of laat je inspireren door leuke filmpjes in onze inspiratheek.

En heel graag willen wij hierbij een aantal hele lieve mensen bedanken die, ondanks hun drukke agenda's, toch tijd hebben gemaakt om met ons mee te denken hoe we onze toekomstige opdrachtgevers nog beter van dienst kunnen zijn.

Wenda, Willemien, Peter, Hans, Ad en Rogier heel erg bedankt voor jullie tijd en waardevolle feedback! Daan & co bedankt voor jullie super service! En Samantha, Zita en Renee, bedankt voor jullie fantastische inzet de afgelopen maanden!