MEER OMZET EN MEER KLANTEN.

Blije klanten, groei en meer werkplezier. Gegarandeerd.

Download GRATIS e-book



"A happy customer is the best business strategy of all."


- Michael LeBoeuf


HELDERE STRATEGIE

Van keihard werken zonder het gewenste succes, naar doelgericht zorgen voor meer klanten.

TROUWE KLANTEN

Van klantverlies naar klantretentie. Zorg voor nog meer trouwe klanten. 

MEER OMZET

Met minder mensen zorgen voor meer plezier, blije, trouwe klanten en meer omzet.

Ontdek GRATIS het geheim van klanten blijmaken! 

BLIJE OPDRACHTGEVERS MET MEER OMZET

BLIJMAKERS IN VERKOOP TEAMS 

BLIJE KLANTEN, DIE TERUGKOMEN

30+

JAAR ERVARING MET SALES EN WERKPLEZIER

ZIJ KENNEN HET GEHEIM VAN KLANTEN BLIJMAKEN AL:

Concrete handvatten hoe je je klanten écht blij maakt.

"Naast haar visie ook concrete handvatten hoe je je klanten écht blij maakt! Dank Chantal, fantastisch hoe jij weet te inspireren!"

Hilde Elsma - Stenden Hogeschool

Wat een gaaf handboek!

"Wat een gaaaaaf handboek! Als je het zit te lezen wil je toch gelijk je tas pakken en naar de zaak rennen om klanten blij te gaan maken! Compliment!"

Martine Roobol
Roobol

Leerzaam, vernieuwend en verfrissend.

"Heel leerzaam, vernieuwend en verfrissend!" 

Mark Zijlstra
Collectione en Daily Trade Fair

  • Blije klanten besteden tot wel 16x meer dan tevreden klanten.

  • Blije klanten zijn leuk en zorgen voor energie en werkplezier. 

  • 81% van de blije klanten komt graag bij je terug.  

  • Blije klanten maken actief reclame. Krijg gratis nog meer blije klanten :)

  • Bedrijven die elke dag aan hun klantbeleving werken, melden een verhoging van tot wel 84% van de omzet!

ZIJ KENNEN HET GEHEIM VAN KLANTEN BLIJMAKEN AL:

Het heeft ons geholpen om de doelen aan te scherpen.

"Chantal heeft ons geholpen met het concretiseren van onze WHY en om de doelen voor onze organisatie aan te scherpen. Het maakt ons bewust waarom wij doen wat we doen voor onze klanten, zodat we onze klanten nog meer waarde kunnen leveren!"

Remy de Jong
De Jong Reclame

Naast veel lol ook een betere visie krijgen.

"Het is tot nu toe een geweldig proces, waarbij we naast veel lol ook een betere visie krijgen hoe we ons bedrijf willen gaan vormgeven in de toekomst."

Bas Kamst
Kamst Mode

We kunnen deze nieuwe inzichten goed gebruiken.

"Het is specifiek toepasbaar op onze organisatie met veelal hoogopgeleide medewerkers, zeker geen makkelijke opgave. Wij kunnen deze nieuwe inzichten zeer goed gebruiken bij de ontwikkeling van de training van onze Health Coaches in de winkels."

Sacha Vermeulen
vitaminstore

DEZE BEDRIJVEN KENNEN HET GEHEIM AL

NU JIJ NOG  :)

Download GRATIS E-book