WIN VAN JE CONCURRENTIE MET EEN  SIMPELE EN GLASHELDERE STRATEGIE

Meer omzet, meer werkplezier en fans 


A happy customer is the best business strategy of all  
-
Michael LeBoeuf


MEER OMZET

Te weinig tijd. Te weinig mensen. Wel meer verkopen en meer omzet.

BLIJE KLANTEN

Als je niet de goedkoopste wil zijn, maar wel wil dat klanten voor jou kiezen.

WERKPLEZIER

Focus in je team. Alle neuzen echt dezelfde kant op. Gemotiveerd team en blije, trouwe, klanten. 

"Wij vonden dat we niet genoeg verkopen. Er waren genoeg bezoekers, maar daar kwamen niet voldoende klanten uit. De denkwijze van Chantal sloot goed aan bij onze mensen. Haar strategie naar meer resultaat op de verkoop vind ik goed."


LEES MEER OVER ONZE SAMENWERKING

Martine Roobol van Roobol

NAAR EEN BLIJMAAK STRATEGIE MET:

HET GEHEIM VAN  BLIJMAKEN

vanaf 5950

Elk bedrijf is  écht anders dan de concurrentie en biedt zijn klanten veel meer waarde dan ze communiceren. Maar die waarde en services vinden de ondernemers en team vaak 'gewoon'.  Zo verliezen ze onnodig veel klanten aan de (goedkopere) concurrent. Om te kunnen groeien hoef je 'alleen maar' te zorgen dat élke klant jullie waarde wél ervaart. 


In 3 workshops van 3 dagen zetten we samen jullie unieke DNA én de ultieme klantreis op twee A4-tjes.


Waarom? We hebben jullie klantbelofte helder.


Voor wie? Het profiel van jullie ideale klant.


Hoe? Jullie unieke merkwaarden.

Wanneer? De 3 hoogtepunten in jullie klantreis. 


 Wat? Wat doen jullie 'gewoon' en wat maakt jullie klantbeleving bijzonder?


Succes! Wanneer trekken we samen de champagne open?

DE ULTIEME KLANTBELOFTE

vanaf 1500

In 1 dagdeel gaan we op zoek naar jullie echte onderscheidende vermogen. Waarom zou de klant (en nieuwe collega) voor júllie kiezen? 

 

Waarom? Wat is jullie WHY? Wat is jullie unieke, onderscheidende klantbelofte?


Tijdens de workshop geven we eerst een dosis inspiratie, daarna gaan we samen actief aan de slag. 

We garanderen een hele leuke en waardevolle sessie, vol mooie inzichten en een inspirerende, heldere, stip op de horizon.

MAATWERK

op aanvraag

Waar staan jullie nu? Waar willen jullie naartoe? En waarom? 


We beginnen bij het begin; vaak doen we eerst een gap-analyse, quick scan en/of mystery visits. Daarna maken we samen een concreet plan om te zorgen dat jullie jullie gewenste doel bereiken. 

 Het plan is altijd een combinatie van een succesvolle Blijmaakstrategie, een trainingsprogramma, activatie/ borgings-programma en een service-concept (handboek) met de spelregels.


Laten we beginnen bij het begin. Koffie? 

HEB JIJ DE STRATEGIE VAN EEN WINNAAR?


 


Stel je bent Louis van Gaal en je hebt de allerbeste voetballers in je team. De competitie start. Je stuurt de spelers het veld in en zegt: jullie weten wel hoe je moet voetballen. Doe maar gewoon!

Denk je dat ze de wedstrijd winnen? Nee, natuurlijk niet. Zonder strategie, spelregels en goede afspraken over samenwerking kom je niet ver. Zelfs niet met de allerbeste mensen. En dat is buiten het voetbalveld niet anders. 

Heb je wel de (beste) spelers en wil je graag zorgen dat klanten voor jullie (blijven) kiezen, maar mis je de strategie? Wij helpen je om de winst binnen te slepen:

BLIJE KLANTEN (FANS), BLIJE EN GEMOTIVEERDE TEAMS ÉN MEER OMZET. 

BLIJE OPDRACHTGEVERS MET MEER OMZET

BLIJMAKERS IN VERKOOP TEAMS 

BLIJE KLANTEN, DIE TERUGKOMEN

30+

JAAR ERVARING MET SALES EN WERKPLEZIER

ZIJ HEBBEN EEN SUCCESVOLLE SALES STRATEGIE: 

Het heeft ons geholpen om de doelen aan te scherpen.

"Chantal heeft ons geholpen met het concretiseren van onze WHY en om de doelen voor onze organisatie aan te scherpen. Het maakt ons bewust waarom wij doen wat we doen voor onze klanten, zodat we onze klanten nog meer waarde kunnen leveren!"


Remy de Jong

De Jong reclame

Iedereen is razend enthousiast.

"Iedereen is razend enthousiast over deze manier van denken en werken. Zélfs (overwegend) negatieve mensen zien veel voordelen van deze manier van werken en gaan mee in jouw enthousiasme en ons plan."

Kenny Tromp 

Roobol

Commitment, blije klanten en meer verkopen.

"Na de tweede dag zag je dat de puzzelstukjes op zijn plaats vielen, het level van commitment omhoog ging en de visie en het DNA breed gedragen werd. Er wordt echt meer en beter samengewerkt en onze teams zorgen nu bewust voor nog meer blije klanten en meer verkopen."   

Daniëlla Pierôt

Pierôt Coiffures

  • Blije klanten besteden tot wel 16x meer dan tevreden klanten.

  • Blije klanten zijn leuk en zorgen voor energie en werkplezier. 

  • 81% van de blije klanten komt graag bij je terug.  

  • Blije klanten maken actief reclame. Krijg gratis nog meer blije klanten :)

  • Bedrijven die elke dag aan hun klantbeleving werken, melden een verhoging van tot wel 84% van de omzet!

CHANTAL VERSCHEEN ALS EXPERT IN: 

"We zijn niet altijd overal fysiek aanwezig. Dan is het best lastig om op alle locaties alle neuzen dezelfde kant op te krijgen. Dat is echt een hele grote uitdaging. We hadden nooit dingen echt vastgelegd en konden ook nergens op terugvallen. Daarom zijn we ons DNA en onze Blijmaakstrategie vast gaan leggen Iedereen weet nu precies hoe wij het verschil  maken voor onze klanten. Nu zorgen onze teams elke dag voor nog meer blije klanten en BabyPlanet-fans! Ik ben supertrots op waar we nu staan en op onze teams. We hebben een gezonde organisatie met een lekkere flow. 


LEES MEER OVER DE SAMENWERKING

Lotte Klaver
BabyPlanet

GEGARANDEERD MEER OMZET!

We zorgen er samen voor dat jullie het doel bereiken. 

ZIJ HEBBEN AL EEN WINNENDE STRATEGIE

NU JIJ NOG :)