De P van Klantgerichtheid

"Maak bij jou klant zijn wel makkelijk en leuk"

Shopology

Onweerstaanbare verkopers zorgen voor onweerstaanbare resultaten


null

De kunst van het ver-leiden

Wil je nog meer bezoekers en klanten kunnen verleiden? Dan is het heel belangrijk te weten wat De P van Klantgerichtheid is. De inspiratiesessie gaat over de kunst van het verleiden en die bestaat uit twee stappen.

  • Stap 1. Maak het makkelijk om te kopen!
  • Stap 2. Overtref de verwachting van je klant: maak het leuk!

Makkelijk + leuk = ...

Het makkelijk maken voor je klant doe je onder andere door het bieden van gemak in service. Een goede bereikbaarheid, communicatie, presentatie etc. Maak het daarnaast ook leuk voor je klant door te zorgen voor een lach. Makkelijk + leuk = plezier!

Het rendement van koopplezier

Graag inspireren we je jullie gasten om nog meer (toekomstige) klanten te verleiden door te zorgen voor nog meer koopplezier. Bij jullie is klant zijn wél makkelijk en leuk. Elke dag. Meer koopplezier zorgt snel voor meer omzet en voor nog meer blije klanten. Daar wordt toch iedereen blij van?

Tijd voor 'De P van klantgerichtheid'

Voor: iedereen die zijn klanten graag nóg beter wil kunnen ver-leiden
Tijdsduur: 30 minuten - 1,5 uur (interactie gewenst)
Maatwerk: sluit dit thema niet helemaal bij jullie programma of wensen aan? Neem dan even contact met ons op, we verzorgen graag een presentatie op maat.

Resultaten

  • Inzicht in de nog onbenutte verkoopkansen  
  • Inspiratie om het jullie (toekomstige) klanten nóg makkelijker te maken
  • Inspiratie om het voor jullie (toekomstige) klanten nóg leuker te maken
  • Nog meer koopplezier voor al jullie (toekomstige) klanten  
  • Snel meer omzet (dankzij meer transacties, hogere conversie en/of hogere besteding per klant)
  • Geïnspireerde en enthousiaste medewerkers zorgen voor nóg meer blije klanten!
  • Snel meer omzet
  • Nog heel veel (omzet)kansen, kansen, kansen

Neem voor meer informatie over deze inspiratiesessie contact met ons op.