Workshop de Magie van Confetti-momentjes

Lees meer

Een stage door de ogen van stagiaire Anne Marie

Anne Marie heeft stage gelopen bij Shopology en deelt haar ervaringen in dit blog.

Lees meer

3 gouden tips voor magische confetti-momentjes

Weet jij al wat "CONFETTI-MOMENTJES" zijn? Het resultaat: weer een fan erbij en de medewerker krijgt (nog) meer plezier in haar werk. Waarom zouden we per dag niet voor zoveel mogelijk CONFETTI-MOMENTJES zorgen? Bekijk de voorbeelden en de 3 G's om voor zoveel mogelijk confetti-momentjes te zorgen. Veel plezier!

Lees meer

Jaarcongres ondernemersfonds Utrecht

Op 6 november 2019 sprak Chantal Riedeman op het Jaarcongres van het Ondernemersfonds Utrecht in het Spoorwegmuseum. Het werd een leuke, interessante en interactieve workshop. Ter inspiratie deelden we welke wijken in Utrecht het gevoel van gastvrijheid succesvol hebben verhoogd. Benieuwd?

Lees meer

JA, MAAR HOE DAN?

Onze klanten zijn ons waardevolste bezit! Onze mensen maken het verschil. Zij zorgen voor een optimale klantbeleving, hogere bestedingen en voor trouwe klanten, fans! In nagenoeg elk gesprek dat wij voeren, maar ook elk artikel of interview wat we lezen komt dit naar voren. Ik, en wij, zijn allemaal inmiddels bijna 24/7 “klant”. En met al die mooie (merk)beloftes, missie en visies van bedrijven en merken, zou je toch verwachten dat wij ons inmiddels overal gewaardeerd voelen? Dat we bijna overal en altijd geweldige, excellente! service ervaren?

Lees meer

Het hart van je klanten winnen

Wie wil er nu nog elke dag vechten voor een eenmalige klant? Het kost heel veel tijd, geld en energie om steeds maar weer klanten te verleiden tot een 'deal'. Hoe makkelijk en leuk is het als mensen gewoon klant blijven?

Lees meer

Heb je goud in handen?

Hopelijk heb je mogen genieten van een heerlijke zomer! Dit eerste blog na de zomervakantie gaat over over het belang van medewerkers én hoe zij het verschil kunnen maken voor je organisatie. Heb jij goud in handen?

Lees meer

Introductie module gastvrij verkopen

Bekijk hier de introductie van module 1, gastvrij verkopen voor de Shopology trainingen op het Kiem Platform.

Lees meer

10 feitjes die jou een goed gevoel geven!

In dit blog geven we je 10 feiten die zorgen voor een goed gevoel en bijdragen aan leuker en effectiever klantcontact!

Lees meer

Van afstand naar verbinding!

In een serie van meerdere blogs geven wij je tips, informatie en inspireren wij je om succesvollere klantcontacten te realiseren. Het leidraad is het 5 stappen model van Shopology. Eerder schreven we over het belang van de juiste mindset, de overtuiging van een verkoper. Deze week gaat het over de gevaren. Reageren kan per mail via: info@shopology.nl.

Lees meer