JA, MAAR HOE DAN?

Lees meer

Het hart van je klanten winnen

Wie wil er nu nog elke dag vechten voor een eenmalige klant? Het kost heel veel tijd, geld en energie om steeds maar weer klanten te verleiden tot een 'deal'. Hoe makkelijk en leuk is het als mensen gewoon klant blijven?

Lees meer

Heb je goud in handen?

Hopelijk heb je mogen genieten van een heerlijke zomer! Dit eerste blog na de zomervakantie gaat over over het belang van medewerkers én hoe zij het verschil kunnen maken voor je organisatie. Heb jij goud in handen?

Lees meer

Introductie module gastvrij verkopen

Bekijk hier de introductie van module 1, gastvrij verkopen voor de Shopology trainingen op het Kiem Platform.

Lees meer

10 feitjes die jou een goed gevoel geven!

In dit blog geven we je 10 feiten die zorgen voor een goed gevoel en bijdragen aan leuker en effectiever klantcontact!

Lees meer

Van afstand naar verbinding!

In een serie van meerdere blogs geven wij je tips, informatie en inspireren wij je om succesvollere klantcontacten te realiseren. Het leidraad is het 5 stappen model van Shopology. Eerder schreven we over het belang van de juiste mindset, de overtuiging van een verkoper. Deze week gaat het over de gevaren. Reageren kan per mail via: info@shopology.nl.

Lees meer

Waarom de overtuiging van een verkoper ontzettend belangrijk is

In een serie van meerdere blogs geven wij je tips, informatie en inspireren wij je om succesvollere klantcontacten te realiseren. Het leidraad is het 5 stappen model van Shopology. Dit blog gaat over de overtuiging en is onderdeel van de eerste stap de mindset.

Lees meer

Waarom een goede mindset loont!

In een serie van meerdere blogs geven wij je tips, informatie en inspireren wij je om succesvollere klantcontacten te realiseren. Dit eerste blog gaat over de eerste stap uit het Shopology 5 stappen model, de klantgerichte mindset. Reageren kan per mail via: info@shopology.nl.

Lees meer

Welk gevoel geef jij je klanten?

Samsung belooft goed advies, snelle service en probleemoplossing in het Samsung Service Center, in dit blog lees je mijn ervaring als klant.

Lees meer

Kies voor de klant, maak hem het allerbelangrijkst!

In dit blog lees je hoe Shopology het verschil maakt voor de klanten van onze opdrachtgevers. In onze trainingsprogramma's gebruiken wij deze 5 stappen om een klantgerichte mindset te creëren bij de deelnemers.

Lees meer