Introductie module gastvrij verkopen

Bekijk hier de introductie van module 1, gastvrij verkopen voor de Shopology trainingen op het Kiem Platform.

Lees meer

10 feitjes die jou een goed gevoel geven!

In dit blog geven we je 10 feiten die zorgen voor een goed gevoel en bijdragen aan leuker en effectiever klantcontact!

Lees meer

Van afstand naar verbinding!

In een serie van meerdere blogs geven wij je tips, informatie en inspireren wij je om succesvollere klantcontacten te realiseren. Het leidraad is het 5 stappen model van Shopology. Eerder schreven we over het belang van de juiste mindset, de overtuiging van een verkoper. Deze week gaat het over de gevaren. Reageren kan per mail via: info@shopology.nl.

Lees meer

Waarom de overtuiging van een verkoper ontzettend belangrijk is

In een serie van meerdere blogs geven wij je tips, informatie en inspireren wij je om succesvollere klantcontacten te realiseren. Het leidraad is het 5 stappen model van Shopology. Dit blog gaat over de overtuiging en is onderdeel van de eerste stap de mindset.

Lees meer

Waarom een goede mindset loont!

In een serie van meerdere blogs geven wij je tips, informatie en inspireren wij je om succesvollere klantcontacten te realiseren. Dit eerste blog gaat over de eerste stap uit het Shopology 5 stappen model, de klantgerichte mindset. Reageren kan per mail via: info@shopology.nl.

Lees meer

Welk gevoel geef jij je klanten?

Samsung belooft goed advies, snelle service en probleemoplossing in het Samsung Service Center, in dit blog lees je mijn ervaring als klant.

Lees meer

Kies voor de klant, maak hem het allerbelangrijkst!

In dit blog lees je hoe Shopology het verschil maakt voor de klanten van onze opdrachtgevers. In onze trainingsprogramma's gebruiken wij deze 5 stappen om een klantgerichte mindset te creƫren bij de deelnemers.

Lees meer

3 gouden tips voor magische confetti-momentjes

Weet jij al wat "CONFETTI-MOMENTJES" zijn? Het resultaat: weer een fan erbij en de medewerker krijgt (nog) meer plezier in haar werk. Waarom zouden we per dag niet voor zoveel mogelijk CONFETTI-MOMENTJES zorgen? Bekijk de voorbeelden en de 3 G's om voor zoveel mogelijk confetti-momentjes te zorgen. Veel plezier!

Lees meer

Mist de klant echt deskundig personeel? Of missen zij iets anders?

Hoe deskundig zijn we echt? Maar liefst 83% van de consumenten is van mening is dat zij meer over de artikelen weten dan de medewerker.

Lees meer

Shopology en Stad&Co

In de maand juni wordt er een pilot gedraaid om te onderzoeken hoe de gastvrijheid verhoogd kan worden in binnensteden. Shopology is als partner verantwoordelijk voor de trainingen in Hilversum

Lees meer